PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FRICI
Vloženo 18.5.2008
Aktualizováno 18.5.2008
Zobrazeno 4 133x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
otompotom
otompotom napsal 04.09.08 v 14:40

Ahoj koukám že máte s Capíkem všichni jen dobré zkušenosti já se musít tedy připojit. Mám ho od března tohoto roku a je to nádhera. To že má rád vyšší otáčky je pravda od 3tis se ručička odlepuje nerada. Jak to máte s řazením já s tim mám furt problémy už si připadám jak začátečník co se to učí. Teď jsem přišel na zajímavý způsob kdy spojku jen polechtám a kvalt tam padne jak po másle Rotax motory mají údajně nějaký podtlakový posilovač spojky. Z počátku mi to teda moc nepřišlo . A k tomu filtu, nechá se koupit KN, který vyjde na nějakých 1400Kč a jde prát já ho plánuju Capoušovi dopřát.
Tak Vám všem přeji mnoho šťastných km.

FRICI
FRICI napsal 01.09.08 v 22:12

Caute hosi!
Dakujem za dobre priania!
Motorka ide bez problemov. Palivova rychlospojka vymenená.

Marek-Sz
Marek-Sz napsal 13.07.08 v 22:49

Čau taky jsem majitel Capa. Rychlo spojka mě již jedna praskla tak pozor na ně ve foru se objevil i případ kdy kvuli té rychlospojce schořela Futura Rozetu mám taky 49 zubu a je to lepší v nízkých otáčkách vid Geoffrey Ty chrániče rukou by mě taky zajímali mě v Aspiritu řekly že nelze objednat jako dolpněk komplet sadu že se to musí objednávat po jednotlivých dílech a to vycházelo asi 2400 kč na jednu stranu tak jsem zvolil chrániče rukou od BMW z 1150 GSa docela tam pasujou viz muj profil

Ričrd
Ričrd napsal 29.05.08 v 21:34

Čau. Gratuluju k super motorce, ja mám Caponorda druhým rokem a v podstatě ve všem s tebou musím souhlasit. Chtěl jsem si v A-spiritu obědnat ty origo chrániče, ale pro jistotu mě to rozmluvili, protože tam prý nebudou pasovat kvůli plexisklu, jsou dělaný až na ty nový masky tuším že od roku 2004 výš, tak jsem si koupil Polisporty a sedly tam bez problémů. Palivová hadička mě praskla cca před dvěma měsící, dost mě to překvapilo, protože není nijak moc zalomená a od výroby je s dvojitým opletením, každopádně to nebylo nic příjemnýho jet a vědět, že benzím stíký po celým motoru a dole skapává na svody Ty plastový rychlospojky se ale tváří opravdu dost bytelně, takže těch bych se nebál.Jinak je fakt, že otáčky a chování mezi 2000-3000 tisíci by mohlo být lepší, až mě odejde řetězovka, zkusím to co Geoffrey. Ať Ti to vrčí, když budeš mět nějaký dotaz, napiš, nebo připiš nový poznatky, rád se poučím.

Milan-11
Milan-11 napsal 26.05.08 v 11:40

10 bodou

vaco
vaco napsal 22.05.08 v 15:33

Zdravím Tě, krásný stroj – gratuluju! Přeju Ti do nové sezóny spoustu šťastných kilometrů. Mimochodem, jestli na motorce rád cestuješ, myslím, že by tě mohly zajímat tyhle stránky MOTOTURISTSHOP.CZ, mrkni na to, třeba se budou hodit. Tak zatím, třeba se někdy potkáme na silnici.

Geoffrey
Geoffrey napsal 21.05.08 v 15:13

Vítej mezi námi Já jsem otáčky řešil novou, větší rozetou ( 49 zubů ) Dost to pomohlo. Jinak nádrž jsem měl sundanou a ty spojky vypadají bitelně ( jsou tam 2 ). Nakolik tě vyšly ty chrániče ?



TOPlist