PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FRICI
Vloženo 18.5.2008
Aktualizováno 18.5.2008
Zobrazeno 4 132x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ročník 2002, do použitia daná v roku 2004.

Recenze

Kúpil som ju v roku 2007 vo veľmi dobrom stave. Mala origoš bočné kufre Aprilia, zadný kufor Kappa, hlavný stojan a prípojku na GPS. Bol som veľmi rád, keď som uvidel original klúče, servisnú knižku ako aj návod k údržbe. V januári 2008 som dokúpil padací rám od Hebco a Backer, dokúpil som chrániče rúčok - originál ! Sú veľmi kvalitné! Zatial som veľmi spokojný, pobehal som Nízke a Vysoké Tatry, Maďarsko, Poľsko zatial cca 6000 Km. Spotreba je celkom dobrá, okolo 6 l v plnej polnej aj s manželkou. Trošičku mi vadí, že Capík je stavaný pre vyššie otáčky. Bol by som radšej, keby mal rád nízke otáčky.

Keď vie niekto poradiť ako na na vyššie spomínaný problém tak budem rád. Pravdepodobne vymením výfuk na LeoVince. Originál má slabý zvuk. Nepáči sa mi prístup dovozcov Aprilie. A to ani na Slovensku, v Česku a ani v Maďarsku. Na moju otázku, ktorá sa týkala ceny vzduchového filtra a zadnej smerovky som odpoveď do dnešného dňa nedostal. Práve tu je chyba v tom, že sa Aprilia ťažšie predáva ako iné, napríklad Japonské značky. To je môj názor! Chistám sa meniť olej. filtre a sviečky.

Napríklad olejový filter sa dá objednať v hociktorej lepšej predajni moto, ale vzduchový len originál. Výrobcovia, ktorý vyrábajú olej. filter, nevyrábajú vzduchový !

Bol som upozornený od jedného majitela Caponorda, že pri výmene sviečok, alebo vzduch. filtra pri demontáži palivovej nádrže sa často lámu akési palivové rýchlospojky.

Jeden Maďar mi dokonca povedal, že jemu sa to stalo v Rumunsku počas cesty.

Keď má niekto skúsenosti, budem rád, keď mi odpíše. Zatial to bude všetko, keď budem mať ďalšie skúsenosti, tak to sem napíšem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
otompotom
otompotom napsal 04.09.08 v 14:40

Ahoj koukám že máte s Capíkem všichni jen dobré zkušenosti já se musít tedy připojit. Mám ho od března tohoto roku a je to nádhera. To že má rád vyšší otáčky je pravda od 3tis se ručička odlepuje nerada. Jak to máte s řazením já s tim mám furt problémy už si připadám jak začátečník co se to učí. Teď jsem přišel na zajímavý způsob kdy spojku jen polechtám a kvalt tam padne jak po másle Rotax motory mají údajně nějaký podtlakový posilovač spojky. Z počátku mi to teda moc nepřišlo . A k tomu filtu, nechá se koupit KN, který vyjde na nějakých 1400Kč a jde prát já ho plánuju Capoušovi dopřát.
Tak Vám všem přeji mnoho šťastných km.

FRICI
FRICI napsal 01.09.08 v 22:12

Caute hosi!
Dakujem za dobre priania!
Motorka ide bez problemov. Palivova rychlospojka vymenená.

Marek-Sz
Marek-Sz napsal 13.07.08 v 22:49

Čau taky jsem majitel Capa. Rychlo spojka mě již jedna praskla tak pozor na ně ve foru se objevil i případ kdy kvuli té rychlospojce schořela Futura Rozetu mám taky 49 zubu a je to lepší v nízkých otáčkách vid Geoffrey Ty chrániče rukou by mě taky zajímali mě v Aspiritu řekly že nelze objednat jako dolpněk komplet sadu že se to musí objednávat po jednotlivých dílech a to vycházelo asi 2400 kč na jednu stranu tak jsem zvolil chrániče rukou od BMW z 1150 GSa docela tam pasujou viz muj profil

Ričrd
Ričrd napsal 29.05.08 v 21:34

Čau. Gratuluju k super motorce, ja mám Caponorda druhým rokem a v podstatě ve všem s tebou musím souhlasit. Chtěl jsem si v A-spiritu obědnat ty origo chrániče, ale pro jistotu mě to rozmluvili, protože tam prý nebudou pasovat kvůli plexisklu, jsou dělaný až na ty nový masky tuším že od roku 2004 výš, tak jsem si koupil Polisporty a sedly tam bez problémů. Palivová hadička mě praskla cca před dvěma měsící, dost mě to překvapilo, protože není nijak moc zalomená a od výroby je s dvojitým opletením, každopádně to nebylo nic příjemnýho jet a vědět, že benzím stíký po celým motoru a dole skapává na svody Ty plastový rychlospojky se ale tváří opravdu dost bytelně, takže těch bych se nebál.Jinak je fakt, že otáčky a chování mezi 2000-3000 tisíci by mohlo být lepší, až mě odejde řetězovka, zkusím to co Geoffrey. Ať Ti to vrčí, když budeš mět nějaký dotaz, napiš, nebo připiš nový poznatky, rád se poučím.

Milan-11
Milan-11 napsal 26.05.08 v 11:40

10 bodou

Více komentářů



TOPlist