PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník otajs ZX9R
Vloženo 23.4.2008
Aktualizováno 29.3.2010
Zobrazeno 3 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.8

Popis motorky


Jedná se o americkou verzi, prodávanou v německu. Líší se od ostatních KLR větší kapotáží okolo světla, která je vhod hlavně při rychlostech kolem 130-140km/h

Recenze

Pořídil jsem si jí hlavně do lesa a na pole. Takže bez úprav výfuku a tak. Nerad bych dával myslivcům čas se připravit na opětování střelby (lepší neprovokovat).


Bál jsem se hlavně její váhy enduristi mě od ní odrazovali, ale po přezutí na pořádný gumy, naprostá spokojenost. Teda v blátě to je fuška a na motokrosovou trať nepojedu, páč to neumím a přerazil bych se a s tímhle traktorem, by to už asi nešlo

Tak už je to historie, prodal jsem jí a pořídil místo ní Yamahu TT600R. Až po změně jsem si uvědomil že jsem KLR vlastně nedocenil. V terénu těžkopádnej traktor, kterej ale projede sice pomalejc, ale určo všude. Univerzálnější líp se s ní jezdí po silnici, velká nádrž s velkým dojezdem, velkej nosič, vysoký zdvihy. Chtěl jsem jet na Ukrajinu a na to by se hodila určo víc jak TTčko který sice je super v terénu, ale spíš na špásování za městem
Přemýšlím že bych se k ní vrátil, ovšem v nějakém mladším kousku. Ale jen k tomuto zámořskýmu provedení! Ve srovnání s KLR prodávanými v evropě je to fakt supr motorka na cestování po nezpevněnejch površích

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 25.10.11 v 07:41

Myslím tím toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2097.htm
říkám tomu evropská a toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2093.htm
tomu říkám usa verze právě proto že jí dělali pro ameriku cca do roku 2009. To na vysvětlenou ty dva moje přízpěvky předtím byli takový zmatený Mám s tím pestrou zkušenost páč sem měl hrozný problémy to u nás přihlásit i přesto že to bylo koupený v 94rku v německu ale jinak to vykazovalo všechny znaky us verze (štítek typ a td)
A v Jihlavě seděj na magistrátu takový dvě hovada, že jim není rovno. Těm nestačí ani papír od kawasaki cz a od dekry.
Typický úřednický hovada. Teď s nima bojuje známá má zx6r r 2004 a oni po ní chcou štítek na rámu kterej tydle ročníky už neměli. A to to má taky od kawa cz potvrzený!

otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 24.10.11 v 19:17

jo a pro evropu byli novější taky KLR650 ale to sou ty jak píšu sice vzhledově modernější ale nižší a podvozek jak z gumy

otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 24.10.11 v 19:15

No v německu se prodávali ale je to verze pro usa pro evropu byli KLR600. Pro mě úplně suprová jak říkaj v reklamě ofroad motorka traktor na silnici i do lesa. Ale hlavně ten podvozek je dobrej né jak ty KLR650 novější to je měký jak kačer donald.Přemýšlím že bych do ní šel zas ale je docela problém jí sehnat v pěkným stavu a ty nový po faceliftu jsou sice pěkný ale to se mě za to nechce dát.
Každopádně její kvality jsem si uvědomil až když jsem skusil jiný a to už byla z domu.

Anti
Anti napsal 24.10.11 v 18:32

Víš jak je to s tou U.S. verzí?Úplně jednoduché-je starší typ.Od roku 87 do roku 89 vypadala takhle každá.Pak přišel Tengai a poté v roce 94 nová KLR,ale jen pro Evropu.V "Emerice" jezdila až do roku 2007 tahle verze.Holt Amíci nepotřebují "fejsliftovat".
Jinak souhlas-první ročníky jsou nejpoctivější...

LuVo
LuVo napsal 20.08.09 v 14:49

zdar, na tu váhu si časem zvykneš. gumy dělaj hodně, taky jsem přezul a je to celkem v pohodě. časem pořídím ještě řidší vzorek, teď mám mitas e-09 a v blátě se to strašně lepí a pokud nemáš rychlost, tak se guma nechce čistit. A trati se neboj, nedávno jsem byl na takový malý trati pro 4kolky a divil jsem se, bylo to v poho, jen v malých zavřených zatáčkách jsem se trochu trápil s tou nadváhou (mojí i motorky )

Více komentářů



TOPlist