Když jsem se na jaře rozhodoval, na co přesedlat. Honda Fireblade byla pro mě jasná volba.
Honda forever
Stále ji uplácím nějakými drobnými doplňky, aby mě nevyhodila ze sedla.
První dojmy - Honda, ač se nezdá, je velice jemná a příjemná holka, která vyhoví za jakékoliv situace. Výkon je příjemně plynulý, čitelný a už od nízkých otáček ukazuje svou sílu. S lineárním průběhem pokračuje až po maximální otáčky, prostě žádný kopanec a nečekané překvapení. Jezdecká poloha Hondy je tak trochu vstřícnější každodennímu použití a jízdě na delší štace. Přístrojová deska je u CBR naprosto přehledná a navíc velice elegantní. Hliníkový rámeček hezky lemuje analogový otáčkoměr, spojený s digitálním displejem. Ten zobrazuje všechny nejdůležitější informace, ale jedno mu chybí – tím je ukazatel zařazeného stupně!
Recenze
Sportovní plexi a kapotáž zadního sedla dodává sportovní a dynamický vzhled. Set karbonových doplňků od Akrapoviče.
Originalní výfuk nahradil Akrapovič EVO jen ta cena není moc příznivá
Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený 16-ti ventilový čtyřválec DOHC
Vrtání x zdvih:
76 x 55,1 mm
Zdvihový objem:
999,8 ccm
Kompresní poměr:
12,3 : 1
Max. výkon:
130,7 kW (12000 ot/min serie)
141,5 kW (úprava)
Max. kroutící moment:
113,8 Nm (8500 ot/min serie)
119.2 Nm (úprava)
Spouštění motoru:
elektrické
Převodovka:
6 rychlostí
Objem nádrže:
17,7 l
Pneumatiky - přední 120/70ZR17
Pneumatiky - zadní 190/50ZR17
Brzdy - přední:
320mm dvoukotoučová čtyřpístková
Brzdy - zadní:
220mm kotoučová jednopístková
Provozní hmotnost:
199 kg (serie)
193 kg (úprava)
už ne
Krasnej sperk 10b
Cau mam dotaz ten GP pro je special na tuto masinu, bo je to univerzal, ja jen ze kamos ma tento typ DS a nepasuje mi chtel mi ho prodat. Jinak dals to dokupy po crashi, bo uz na to seres. Co vidim za nasledky bych se ani nedivil. Ci to byla vina? Ten ukazatel bych a ten pow.com.od tebe vzal, pokud to uz dokupy nebudes davat, cau. K.
prima kousek, ozdoba silnic 10
Pěkná, pěkně sladěný, ať to frčí, 10 b