PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník otas1
Vloženo 25.2.2008
Aktualizováno 28.11.2010
Zobrazeno 2 559x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.1

Popis motorky


Pohodový naháč. Koupil jsem si ji jako prvni vetsi moto po dandy 50. Zatim plni vse co jsem od ni ocekaval.

Recenze

Motorku jsem koupil na podzim 2007, dvakrat se svezl a pak zazimoval. Ted, koncem unora 2008 ma mnou najeto asi 350km. Pres zimu ma vymenen olej a vsechny filtry. Jeste ji ceka vymena propoustejiciho gufera a oleje v predni vidlici. V budoucnu jeste retezova sada, ma najeto 20 000km a je jeste puvodni, Po dosponovani jsem asi 2 zoubky od dorazu na zadni vidlici. Je celkem nízká, ja se svymi 180cm se na ni citim dobre. Pritelkyne (164cm) si take nestezuje, jedina jeji vytka je ze od 7000ot se prenasi vibrace do stupacek. Vykon cca 50 koni je pro nas naprosto dostecny, dvouvalec ma od spoda (da se jet od 2000ot bez cukani) velmi pekny bublavy zvuk. Nad 6000ot motor chytne ten spravny zatah a zvuk prejde ve v ostry rev. Dle manualu by se moto nemela tocit pres 10 000ot, ja ji nikdy nevytocil pres 9000, pres 8000 ji nutim malokdy. Ted kdyz clovek jezdi v chladenjsim pocasi vzduchem chlazenemu motoru trva dost dlouho nez se prohreje a lze vypnout sytic (az 10km). K brzdam ani podvozku nemam nejmensi vytky. Ocenil jsem moznost serizeni packy predni brzdy a presazeni radicky. Nekolikrat jsem cetl ze sedlo muze tlaci "do nadobicka", ja ackoli jsem plnohodnotny chlap jsem zatim nic takoveho nezaznamenal. Motku jsem koupil s padaky (super vypadaj) a s zadnim nosicem. Na nej jsem dokoupil 42l kufr od Kappy, trosku tim utrpel sportovni vzhled, ale kufr je velmi prakticky, doporucuji (prakticky uz jezdim jen s nim). Prodavajici mi jeste pridala textilni brašny Givi i s plastenkama, ty vyuziji pri dovolene. Casem informace doplnim...



Tak nove info 9.6. 2008

Olej a gufero vymenen, kvuli jizde ve 2 provedeno pritvrzeni podvozku, jak vpredu tak vzadu. Obe nastaveny na polohu 5 (7nejtvrdsi a 1 nejmekci). Predtim mela motka tusim polohu 3 a pri vetsim zatizeni se mi zdalo ze se dost houpe. Ted je podvozek mnohem jistejsi, ale taky mame vic naklepany prdelky.

Přikoupen tankvak z Lidlu, muzu vrele doporucit, na GS sedi perfektne, je prakticky a pusobi na me kvalitnim dojmem. Neber te ho za tu cenu

Dnes ma najeto neco pres 22 000km. Jsem spokojen, gumy se ojizdi stale vic ke krajum. Obcas uz bych si i dovedl predstavit ze by mela vetsi vykon, ale i tech 45 kobyl mi prozatim dostacuje.

8.4. 2010
Prave dojizdim gumy, takze odhadem tak za 1000-2000km budu muset prezout novou sadu.

Zadni ContiAvenue jsem mel od nove, takk muzu npsat zhodnoceni, ted ma ta guma najeto 11000km, takze predpokladana vydrz bude 12-13 tis. km, coz me celkem prekvapilo, prvnich 6000km se mi zdalo ze ta guma skoro neubyla, tak jsem myslel ze vydrz dele. Tak 60% najeto ve dvou, z casti i dost nalozenych, takze i tech 12 tis. mi prijde solidnich.

Vlastnosti pneu tezko srovnavat, protoze s jinou nemam zkusenosti. Presto napisu par postrehu.
Zadek mi za sucha nikdy neustrelil, za mokra zadek obcas ustrelil, ale tak nejak predvidatelne, sam jsem pak vzdycky v zatacce daval plny plyn a bavil se lehkym "driftovanim". Pri ceste z Alp nas chyt na dalnici slejvak ze i auta staveli u benzinek a cekali az to prejde, my ale jeli dal a i pres opravdu hodne vody na dalnici vzorek stihal vodu odvadet. Pneu je sjeta predevsim uprostred, po strana je ještě vzorku spousta.

Predni Heidenau K63 byla pri koupi tak na 60%, myslim ze tak 20 000 km asi dala (podle DOT byla vyrobena v pulce roku 2002 ). Ta mi ujela jen jednou, kdyz jsem prebrzdil predni kolo a lehnul. Ale tezko ji to davat za vinu, bylo to na zaprasene silnici a pneu byla obalena betonovym prachem z podlahy garaze. Paradox je ze ackoli zadni pneu je sjeta predevsim uprostred, u predni je to naopak, prostredni drazka je jeste dost hluboka, ale boky s temi drazkami napric jsou temer hladke.

Ted chci jit do Dunlop GT501, doufam ze vydrzi aspon tech 12 000km jak continental. Motardovy Continental ContiTwist ac je super levny jsem zavrhl, preci jen nejsem "kolinkar" a jezdim casto nalozen a ve dvou.

28.11. 2010 Motorka prodaná, snad novému majiteli dobře poslouží. Já na ni budu velmi rád vzpomínat. GS500, byla dobrá investice, za 3 roky jsem neměl jedinou zavadu a jen jezdil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
COMPANY
COMPANY napsal 16.10.10 v 13:36

sidar
sidar napsal 08.04.10 v 22:28

pekne napsany, uplne souhlasim. Taky mam v planu na GSF pritvrdit zadek, ale nejde mi tim vencem pootocit. Nejak to musim vykoumat. Kazdopadne mas supr strojovnu v zajimavym laku, tak nezbyva, nez poprat i nadale pohodovy kilce
10b

Rezna
Rezna napsal 25.02.09 v 22:03

čau za 10b. Jojo opravdu ja mam 2001 a ta už mna dvě lanka plynu jedno tažné a jedno vratné dělá se to udejně kvuli tomu aby se ti nahodou nezasekl plyn dneska to má každá motorka od 500 ale i některé 125.Prostě zbytečnost pružina stačí ale je to tam.

hluba
hluba napsal 13.04.08 v 22:45

Čao. Pěkná moto. A ty zkušenosti... Uplně jsem se musel smát, protože me připadá jako by jsi jel na moji... Ať už třeba tím jak vybrují zadní stupačky a mou přítelkyni jak to lechtá do noh A stim nádobíčkem taky nemam problém, ale asi to bude tím, že nám to tak nenarostlo lol . Hodně šťastných kilometrů.

potvurka84
potvurka84 napsal 10.03.08 v 17:33

supr motorka taky ji mam a nikdy nezklamala dobre ovladatelna a pohodlna,mnoho stastnych km

Více komentářů



TOPlist