PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dajos
Vloženo 19.2.2008
Aktualizováno 16.7.2014
Zobrazeno 4 379x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Podle mě bezkonkurenční nabídka co se týče ceny a užitné hodnoty...

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1200: Nebyla žádná v dobrém stavu

První dojmy - Silný motor, ale krapet nezvyk v posezu, přecejen klasika inazuma má trošku jinou ergonomii než s-kový banďour. Člověk sedí jako by na motorce a ne v motorce.

Motorku bych doporučil pro - Komu nevadí trubkový rám a starší koncepce, kdo chce velkou a silnou motorku za nevelký peníz a kdo má slabost pro vzduch-olej suzukácké motory :o)

Doplňky na motorce - Originál padací rámy, originál vario plexi

Recenze

Zatím jsem s ní najezdil jen cca 1500 km (koupená na podzim 07 po 1. majiteli) takže těžko dlouhosáhle hodnotit. Každopádně vporovnání s předchozím kouskem (GSX 750 Inazuma) má srovnatelnou spotřebu která činí při běžné jízdě cca 5 až 5,5L (se spolujezdcem a občasným protáhnutím pérek), ale samozřejmě díky většímu obsahu motoru mnohem lepší pružnost, což se v praxi projevuje tak, že je v podstatě jedno jestli jedu sám nebo se svou drahou polovičkou. Myšleno při běžném turisticko-sportovním použití. Tuhost klasického rámu z ocelových trubek srovnatelná s nejmodernějšími delta-boxy apod. asi není, ale zatím jsem žádné vlnění nezpozoroval. Takže z tohoto pohledu určitě nelituju jeho koupě. Na druhou stranu je pár věcí z kterých úplně nadšený nejsem-zápory:

1. Výška sedla - uvítal bych kdyby byla menší, to se týká i spolujezdce (větší jistota při manipulaci s motorkou v sedě, snadnější nastupování spolujezdce)

2.Vtestech chválenou funkčnost polokapotáže nemohu úplně potvrdit - při turistickém posezu docela fouká na hlavu (možná jsem moc vysoký), plánuji vylepšit koupí stavitelného plexi, tak uvidíme..

3. Vibrace motoru způsobující rezonování polokapotáže (naštěstíse projevují jen v nízkých otáčkách a nepřenášejí se na řídítka ani na stupačky).

4. Minimální úložný prostor pod sedlem.

A aby nezůstalo jen u kritiky-

klady:

1 . Super poměr mezi pořizovací cenou a užitnou hodnotou - cena srovnatelná s motorkami o mnohem menším obsahu (600, 750..) a přitom nepopíratelná výhoda většího motoru v rezervě točivého momentu a díky nižším otáčkáma zatíženíi delší životnosti.

2. Dle mého názoru povedený design - krásný motor s žebrováním, tvar polokapotáže (týká se modelu 06 a výš), nádrže atd.

3. Luxusní spotřeba paliva - dá se jet i pod 5L/100km

4. Motor - léty prověřený, dostatečně výkonný "držák" Uvedené hodnocení se týká pouze mého motocyklu!!

Motorka změnila majitele při 14500km. Do této doby bez jakékoliv závady. Průměrná spotřeba nejčastěji 5.5L. Max. dosažená rychlostna tach. cca 245km/h.

Důvod změny zaláskování do GSX 1400.

Určitě budu na B12 vzpomínat jen v tom nejlepším :o)

16.7.2014
Vloženy fotky ve stavu před prodejem







































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dajos
dajos napsal 14.01.16 v 13:41

Asi to tu není úplně jasné, ale Banďoura jsem prodal před koupí gsx 1400 v r. 2008. Takže do r. 2015 nějaký ten pátek utekl .D.

lálinnem
lálinnem napsal 14.01.16 v 12:15 10b.

To jsi tedy bez Bandita dlouho nevydržel.

Bikovec
Bikovec napsal 22.07.14 v 21:21 10b.

TZRacer
TZRacer napsal 07.04.12 v 21:48

Poraď jak na takovou spotřebu - mě se to zdá jako utopie. U mě se se stejným strojem pod 6,5 nedostanu... že by mi laďák a svody udělali litr navrch, se mi nezdá.

Víťan
Víťan napsal 15.03.09 v 13:10

Moc pěkný.
Ať ti to jezdí.
10

Více komentářů



TOPlist