Teď ji mám třetí sezónu - zatím má najeto 8500 km. Je k ní dokupovaná opěrka spolujezdce, nosič, padací rám, brašny. Teď na jaře jsem na ni dal laďáky od Cobry + Fuel procesor Fi2000R, takže má konečně pekelně hezkej zvuk:)
Recenze
Cesty: Minulou sezónu jen Rakousko + spousta menších vyjížděk. Srazy zatím jen občas.
Zkušenosti: Dvě sezóny na XV 535 a před 2 lety jsem přesedlal na tuhle kočičku. Určitě ji dlouho nebudu měnit... naprostá spokojenost :)
Další info:
Motor: Čtyřtaktní vidlicový dvouválec, 4 ventily na válec, sohc
Max. výkon: 53,5 kW (72.8 koní) @ 5 500 ot./min
Max. kroutící moment: 106 Nm @ 4 000 ot./min
Karburátor: Vstřikování paliva
Délka (mm): 2 490 Šířka (mm): 980
Výška (mm): 1 115
Hmotnost bez náplní: 283 kg
Motor
- Vysoce výkonný, kapalinou chlazený vidlicový dvouválec o obsahu 1304 cm3
- Čtyřventilová konfigurace sohc
- Kompaktní sevření válců v úhlu 60 stupňů
- Vstřikování paliva
- Sekundární pohon řemenem
- Dva souosé vyvažovací hřídele (pravá a levá strana)
Podvozek
- Zcela nový, dlouhý a nízký podvozek s vysokou tuhostí
- Silueta ve stylu ‘Wild Streamline’
- Velmi tuhý dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek
- Snadná ovladatelnost a vysoká stabilita
- Rozložení hmotnosti přední/zadní osa v poměru 48/52
- Robustní vidlice s vnitřními trubkami průměru 41 mm
- Ocelový přední i zadní blatník s ozdobným zakončením
- Široká zadní pneumatika 170/60-16
- 17litrová ‘protažená’ nádrž paliva
Jak by řekl básník: The cruiser world has never seen anything with as much class and technology as the all-new XVS1300A Midnight Star! With its beautifully crafted ‘Wild Streamline’ bodywork, easy handling chassis and high performance liquid-cooled 1300cc V-twin engine, this new generation cruiser has got it all!
Moc pěkný stroj
Velmi dobrá volba. Mohu potvdit z vlastní zkušenosti. Hodně štěstí.
Krásnej buchar samo za 10. Pohodové kilometry a plnou nádrž.
Moooc pěknej cvalda!!Jasnejch 10 b.a přeju pohodovou jízdu.
hodně kilometrů bez nehod a průserů v nové sezóně 2009