PROFIL MOTORKY

Kentoya Trigger 125 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vlado_endurar
Vloženo 16.12.2003
Aktualizováno 16.12.2003
Zobrazeno 1 180x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 27 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Start
Start napsal 26.08.08 v 00:05

Koukam vsichni komercni blbecci tady melou sracky, ja ji mam pul roku a nic, jenom leju benal, obcas omeju, namazu a jezdim. Kdyz o tom vite hovno, tak to nepiste, a ty vety stylu jedna pani povidala si strcte vite kam

napsal 16.05.07 v 03:53

073f742d9484eeb368e6b382fd6089a4 Independent newsletter from our foreign friends points our attention to your web project. We are very proud to communicate and colaborate with such partner. Don't be surprised of being noticed. e1c77cc030a7259f186177a086fb8a83

Kerik
Kerik napsal 27.01.07 v 21:03

Sraz stroju Kentoya http://akce.motorka...l&IDAkce=820

hacek
hacek napsal 01.05.06 v 16:52

Zdarec,<br />
regni se na foru o Kentoyich http://kentoya.ic.cz/forum/<br />

napsal 09.04.06 v 13:38

Orange : Souhlasím s tebou, jen mám jednu poznámku. Kentoya není čínská ju Je to česká společnost. Neznalým to možná zní čínsky, ale je to český Ale jinak je to pravda, že to nemůžeš takhle porovnávat

napsal 13.02.06 v 18:30

Chlapečci nemůžete jak už tu někdo řek srovnávat japka a hrušky. Takže nejde srovnávat 600 a 125, nejde srovnávat 125 2T a 125 4T, nejde srovnávat ostrý závodní cross a levné čínské obojživelné přibližovadlo pro civily. A řeči typu já viděl a slyšel sou naprd.. <br />
Přeju hodně šťastných km všem spokojeným motorkářům, ať už jezdí na čemkoliv

napsal 11.01.06 v 18:35

To mi musíš napsat na e-mail, sem na motorkáře chodim tak jednou za čtvrt roku

napsal 11.01.06 v 18:32

MR.MX - nevím jakým stylem jezdíš, ale je jasný, že když přesedneš z 125 na 600, tak nesmíš tahat stejně prudce za plyn víš Ono ti to pak nakope prdel Myslím, že když budeš zajetej na 125 aby tě nic nepřekvapilo, tak pak si můžeš pomalu zvykat na šestikilo.

smazany16732
smazany16732 napsal 02.10.05 v 20:52

Čau vlado hele já sem z klatov a mam hondu xr125 nechtěl by ses někdy projet?? Když tak mi napiš vzkaz sem taky v DB moto

napsal 21.08.05 v 23:07

To je strašný. Jaká příprava na 400 nebo 600? Já mám ostrou 125 a když jsem se projel na nový RM-Z 250 tak jsem měl co dělat. Aspoň nekecej kraviny a zahoď to. Těd si budu kupovat Yamahu WR 400F, tak jsem zvědavej jak ní budu podle tebe připravenej!!!!! A když už chceš dvácu, tak jedině DVOUTAKT!!! A myslím, že každej normální motorkář má stejnej názor!

napsal 02.07.05 v 08:06

Kucí, nevím jakým stylem vy jezdíte, ale já už na ní jezdím druhou sezonu a vcelku žádný problémy s rámem, nádrží ani ničím podobným. SPZ jsem vyřešil hned zpočátku a je klid. Do terenu ji vezmu jen tak na lesní cestu, žádnej kros a z 90% jezdím po silnici. Na štěstí nejsem závodnickej typ, takže jezdím s rozvahou. Takže na závěr bych si dovolil takový heslo : &quot;Jaký řidič, takový stav motorky &quot;

napsal 14.06.05 v 11:39

Tommymu.Proč jsi si pořizoval tak slabou mášu když jsi chtěl lítat po lese?Vždyť ti muselo být jasné že čtyřtaktní dváca je o proti ostrýmu dvoutaktu uplná mrtvola.Kentoya není soutěžák ale normální přibližovátko a na trochu srandy v terénu.

napsal 24.05.05 v 15:07

Zdar, mam nejnovejsi model(r.v.2004) a rad bych to shrnul:<br />
Motor - bez vycitky. Fakt super, spolehlivej. Kdyz to vytocim letim 130km/h.<br />
Konstrukce - to je k placi. Vibrace vezmou za sve. Ted se mi ulomil chranic retezu, rozjela se mi prasklina na svaru u drzaku na vyfuk... Nadrz uz mam zavarovanou. Kapotaz ma nejaky praskliny, musim nechat svarit svareckou na plasty...<br />
Zdravim vsechny a mnoho najetych kilometru bez nehod, super vyjizdky a srazy!

napsal 20.05.05 v 21:26

Já vůbec nechápu proč by se to mělo srát. Dyť je tam motor z Hondy XLR 125 a japonci nevyrábí špatný věci, ba naopak. A to že na kapotě není napsáno Honda ještě nic neznamená, ne?<br />
Kentoyu Trigger jsem viděl, slyšel a je úplně v pohodě. A to měla najeto 15000 km.<br />
Uvažuju o tom, že si jí koupim.

hacek
hacek napsal 20.05.05 v 12:02

Ahoj, rozjel sem novy forum o kentoyich, tak se zastav http://hk108051.netfreehost.com

napsal 20.05.05 v 09:15

Kdyz na to das znacku tak je moc tezka vznikne tam paka a ulomo se to.Pokud ti muzu poradit ta si to vubec nekupuj!!!Je to kram!!!

napsal 18.05.05 v 19:29

čus, já bych přemejšlel vo koupi týhle mašiny... nechci jít do něčeho dražšího... hele co je špatnýho s tim blatníkem?

napsal 18.05.05 v 12:59

JE to totalni propadak mam to doma v garazi a je z toho hromada srotu.Kdyz uz ma clovek neco odjezdeno tak ji na zadni dostane pres spojku nebo poradne trhnout riditkama ale je to slaby.Vsecho se na tom sype nemluve o drzaku spz.Kluci zkuste to vzit do lesa a uvidite co je to za kram.Radsi dvoutakt,je to sice bzikadlo ale 125 4takt-nejede.to radsi poradne tocit dvoutakt ale to casem poznate.Ja jezdim na motorce od 7 a ted chci husku 410 TE ostrou verzi

napsal 05.05.05 v 09:40

Porovnáváte jabka, hrušky a brambory ,<br />
číňanům nedůvěřuji, mám s nimi neblahé zkušenosti, nicméně 4doba 125 není až zase tak hrozný vořezávátko. Když vidím u nás ve městě kluci a děvčata co dělají autoškolu na Sr 125 a sinstruktorem o hmotnosti nejméně 130kg si motůrek si pravidelně bručí, tak to zase tak špatný bejt nemusí. Je fakt že 2takt má sice výkon, ale chce točit a přesně řadit takže to zase takový terno taky není a za 5-litru jezdí i DR či XT. Pro toho kdo jezdí s rozmyslem a nenajezdí 20k km/rok má 125 svoje nepopíratelný kouzlo. Cena/užitná hodnota zde vychází velice přijatelně.<br />
Těch co si hnedka &quot;osedlali&quot; velkou motku sou plný krchovy.

napsal 27.04.05 v 11:50

Ale s ostrou dvácou si moc po městě nezajezdíš aby jsi nemusel hlídat cajty.A ta příprava na šestikilo to nevým,ja myslím že techniku zýskáš i na padině.Kentoya je dobrý univerzál žadný velky cesťák ale ani nic ostrýho.Ostré není ani XT.Např. ve srovnání se zmiňovanou Husou.Dle mého je to jen o tom na co to člověk má.Já mám hondu 650 a je to taky líná těžká mrcha ale mám to i na cesty.PS Jezdit po zadním sa dá i na obyč skůtru!Ať vám to jezdí....

napsal 22.04.05 v 06:15

godor : Myslím, že nemá cenu srovnávat 125 s 600 To je jasný že ti šesti kilo zatahá za ruce. Zato 125 musíš pro maximální výkon tahat ty. Teď ti položím otázku Kdyby jsi nikdy neseděl na motorce, co by jsi si koupil??? Šestikilo, nebo 125??? Já jsem teda zvolil 125

napsal 01.03.05 v 22:33

Godor má pravdu... Stojí to za... Ta se ti zvedne na zadní leda ve snu!!! A příprava na 400 nebo 600??? Nebuď k smíchu, to ti napovídal kdo? Já doteď sedlal Husqvarnu WR 125 (r.v. 2002), tedy docela ostré endurko a nemůžu říci, že by mě to nějak dokonale připravilo na 600... Abych byl přesnější- teďka jsem si koupil Husaberga FE 501 (r.v.2003) a zametá se mnou... Jinak se mi celkově Kentoya nelíbí a ani by mě nijak nenadchla. Když už 125 endurko a cheš se svézt, tak jedině dvoutaktík má nějakou cenu a obrovský potenciál...

napsal 16.01.05 v 13:59

ehm... tohle,ze se zveda na zadni jo?tak to ti musi bejt tak 10 roku...Tahle masina se ti na zadni nezvedne ani za boha.Vypada pekne to jo,ale v zivote bych si nekoupil 125 ctyrtakta je to uplne na nic.Sice spotreba je dobra,ale to se radsi poradne projedu s pocitem,ze se mi to nekde v kopci neudusi Kamos ma XT 600 pridal na ctvrt plynu a videl jsem jak to s nim mavalo...takovy kidy,ze je to priprava na 400 nebo 600 jsou k zasmati...presne jak rika tomas je to totalni mrtvola.Vim to,protoze kamos ma dr 125 a jhe to to samy.Porad to rve co to da,aby to trochu jelo a po 3 mesicich ma ventily totalne v prdeli...

napsal 14.12.04 v 16:10

Cau prave som Kupil Kentoyu 125 Trigger model 2003 ma uz 2 x kotuc je to super masina ,len ten ram je dost slaby v terene,dost zle jazdne vlastnosti,je to orginal na cesty.A keby bol motor tak o 10k vykonnejsi nic by sa nestalo,ale zase mala spotreba.

napsal 28.09.04 v 19:05

Tomas : Si piš, že je to příprava na 400, ale já jsem si jí koupil za podmínek, že jsem v životě na ničem jiným neseděl, takže se mi dost huste v začátcích zvedala na zadní, ale teďka po roce a půl už bych potřeboval trochu větší koťáko, omlouvám se za tu rychlost, já to myslel jinak a napsal jsem to taky jinak - na Silnici jsem z ní dostal 120 Km/h, ale víc už fakt ne, to byl výcuc a v terenu - já moc v terenu nejezdim, tak 60, víc asi fakt už ne. Jinak jsem s ní spokojenej, projížďky jsou v pohodě a nikde mě ještě nenechala, takže 100% spolehlivá. Jediný co konstruktéři od Kentoyi nedomysleli je ten zadní blatník, ale koukal jsem, že i takovej montujou na 200-stovky, takže řádná změna, já jsem ho jednoduše zakrátil a místo světla na spz jsem dal rovnouSPZ a od tý doby bez problému. Jinak na ní nemůžu říct jedinou špatnou věc

napsal 05.09.04 v 22:33

pekna pro zacatky j eto good masina

napsal 07.08.04 v 20:58

Hm... tohle ze je priprava na 400 nebo 600ccm? Vzdyt to musi bejt totalni mrtvola, a ten drzak na SPZ je fakt hnusnej, jinak motorka vipada celkove pekne, ale nedelej z ni 250 crosa !!!! Takovej vykon to nema !!!!



TOPlist