Motorku mám od listopadu 2006, do provozu s ní jezdím od května 2007. Mohu jen potvrdit super stav i jízdní vlastnosti
Recenze
Motocykl: Stroj prošel repasí brzd (predního a zadního třmenu + destičky), lakováním zrcátek , vyvažováků, rámečků budíků a vrchních brýlý. Vepředu je 115 Dunlop, velmi přilnavý prořezaná slike z okruhu, vzadu 130 Continental, ta už je poněkud tvrdší. Motorka je po seřízení ventilů a po kontrole rozvodů. Udělal jsem nové lanko sytiče, kompletně vyčistil a namazal řetězovou sadu, seřídil spojku, poopravil elektrické svazky a dodělal zbytek kosmetických úprav. Motorka je přetryskovaná a její výkon je 37.7kW s točivým momentem 37.7Nm. Svody výfuku jsou opatřeny oválnou nerezovou koncovkou Volcano o rozměrech 120/96 mm s velmi agresivním zvukem (více na www.volcano.cz). Motor byl seřízen na výkonové brzdě, čeká ho ještě výměna oleje (Repsol), olejového filtru (Champion) a zapalovacích svíček (NGK). Na stroj jsem zvolil brzdové destičky firmy Lucas, těsnení a prachovky do třmenů jsem original Suzuki (i cena to potvrdí).
Motocykl nemám, prodal jsem ho a koupil ZX-9R, ale další moto bude GSX-R 750 srad - můj sen. Zkušenosti: Zatím mám jen ty nejlepší zkušenosti. Přední guma drží na asfaltu asi jako stovka hřebík v dubovém trámu, motoru stačí jen otočit plynem a celý výkon je vám behem 3 sekund k dispozici. Nemohu si na nic stěžovat, jen vřele doporučuji.
Další info: Přilba Lazer Dayton GL, bunda Ixon Magic, kalhoty Nazran, boty XPD VR-5, Rukavice EuroCykles Keprotec
Reportáž: Vždy sem si přál Hondu NSR 125, ale prodavač v bazaru me odradil. Rok jsem počkal a dnes toho nelituju. Nosorožec se s tímhle nemůže rovnat. Jako nástupce chci GSX-R 750 . jen nevím, zda je to splnitelný sen. Na moje GS jsem si musel sám vydělat a nikdo mi nedal ani korunu, jestli to bude s GSX-R stejné tak nevím
pěkný GSo ..Docela by mě zajímalo jaký to má stím Volcánem zvuk...nemáš nejaký video?
pěknej stroj. Tak ať dlouho vydrží. A hlavně pomalu a opatrně
Good stroj tak ať wám to spolu klape;)
kraasne GSo
Dík za pochvalu