Nová, koupeno 22.6.2007 - kochám se a se.u na to, že to je z Číny, páč dojmy překonávají zažité názory. Pohoda, klídek, tabáček. a jediný, co mě nedávno dostávalo je to, že se to tady ještě prodává jako Kentoya Trigger nebo Yuki Cross, já to koupil j
Recenze
Zkušenosti: Po 200km: Na polní cesty jak dělaný, nikde se nic neklepe a ani neřachtá. Za ty prachy snad dobrej kup a funguje to - zatim. Jediný, co začínám postrádat, je patřičnej dres a blembák na moto Budu to řešit dle možností. Při 100km/h cestuje u důra prdelka, takže se buď sžijeme, nebo si v tom kalupu užiju ještě kus srandy a rozbiju si tlamec . V každym případě sem zatim spokojenej.Po 450 km: Jediný, co jsem kromě běžný kontroly a napnutí řetězu musel udělat, bylo seřízení voloběžných otáček, jinak vše jak to bylo i když to proháním po polňačkách a okreskách, kde je vibrací dost a dost. Jedinou chybičkou je to, že není kam uložit povinnou výbavu (je to prostě endurko, no) a kufr kvůli tomu kupovat nebudu. Po 800km: Tak opět rozštelovaný volnoběh - zalepil jsem ho Loctitem a fertig. Další chybičkou byla ztráta šroubu držícího koncovku výfuku a z toho vyplývající prasknutí sváru předního držáku laufu. Dám svařit, utáhnu šrouby na držáku pokapané Loctitem a hotovo - jedeme dál. Tak jsem teda vyjel za deště a málem jsem si rozmázl tlamec na těch origo gumách, co tam ťongové dávaj (Zdeňku, měl jsi pravdu). Kloužou jak svině a tak lovim v nabídkách pneuservisů, co bych tam mohl dát za šprciny,aby se na nich nechalo rajtovat za každýho počasí jak na silnici, tak na polňačkách...
Po 1000km: Při garančce jsem nechal vyměnit originál čínský gumy za Heidenau K60 a jízda po asfaltu a na vodě je podstatně klidnější a smyk je kontrolovatelnější s plynulým náběhem. Takže lítám dál a můžu opakovat jen jedno - spokojenost.
Po 2000km: Tak jsem ho složil na polňačce a jediný, co mu, číňanovi pitomýmu, je, je to, že se ohly řídítka a rupnul plast, což je oprava za pár kaček. Jinak ho nijak nešetřím, jediný na čem si nechám záležet je ohřátí motoru a pak se jedu odreagovat. Náklady na provoz takřka nulové, kromě debilně řešeného uložení přední lampy (vyměním za něco pevnějšího) nemám připomínek. jen podotýkám, že to skutečně používám na vyblbnutí na polní cestě, žádný velký skákání nebo dálkový jízdy - k tomu to je z mého pohledu dostačující technika.
Cestopis: Taky už sem vyrazil na 60km výlet od baráku a kromě bolavý a naklepaný zádele žádný škody na motorkovy ani na zdraví. Na ježdění do světa si pořídím nějakou silnější a pohodlnější motku.
Další info: Je mě 44 a konečně mám v hnátách motorčičku, která mě dostává na ten obsah svojí chutí do života a stále míň mě tlačí vykřičník s nápisem Made in China. Stejně se to servisuje tady u nás a motor je licence Suzuki . Jinak jsem předtím měl klasiku Jawu 21 a 634 (spokojenost, nic jinýho stejně nebylo), MZ 150 (v době koupě dobrej strojek) a Kentoyu Slide 125 (motor dobrej, jen kdyby furt nepraskal lauf a mělo to řazení, variátor už nikdy NE)
Reportáž: Fšecko píšu výš a na další se nechystám
pěkné,dávám10b.
chlapi přesvědčili ste mě. V pátek sem se byl na tuhle čínskou strojovnu dívat a rozhodl sem se ji koupit. Je to přesně ta samá jakou má Jendys akorát v červené, doufám že neudělám chybu, měl sem už i Yuki 125 (teda mi moto zástup ostrejch cross, 2 silnice a kupu českých motorek). Jestli máte další informace na co si dát pozor u téhle dvoustovky tak dejte vědět. Raději bych problémům předcházel, než je pak řešil na cestách. čau Franta
Ahoj.Jak přišla ta motorka k názvu nevíš. Já mám to samé ale jmenuje se to KINOARD , má jinou přední masku -mimochodem už jsem jí recikloval a koupil jinou - a barvu.
Ty jo, ty po nich moc nelítáš, ale co já?
Díky, Bobe Snad to fšecko přežiju