Silný, hluboký, matky a šroubky chroustající zvuk všeho v motoru až po tlumiče, které zrovna svoji práci nedělejí. Výsledkem je, že zahřívání na sytič znamená pro sousedy nepokoušet se rozumět své televizi a za jízdy nehrozí, že by si snad někdo nevšiml
Výška jezdce: 180 cm
Recenze
Zkušenosti: Velký servis - 40.000 km žádná velká rána + výměna řetězovky = náklady nic neobvyklého... Spousta lidí se právě na to ptá a bojí se, ale není čeho. Jinak motorka, která nenutí vyloženě jezdit na koleno, ale umí to když má člověk chuť. Delší rovinky jsou bez štítku utpením.
Cesty: Cestování dost, zatím spíše větší či menší okolí s přáteli. Více než často Slovensko.
Další info: Říkám jí Bublátor a má krásné podsvícení budíku.
Po třech letech a cca 14tis. najetých kilometrech je to stále ten samý stroj. Všechno naprosto bez zaváhání. Kdyby mi ji dítě neshodilo ze stojánku, tak nemá ani ten dolíček na nádrži. Vylepšená je pouze o nové blinkry, K&N filtr a vlastně kompletní čtyřicítkový servis, který proběhl někdy v 45tis.km. Jelikož teď jezdíme z 80% ve dvou, je načase ji posunout dalšímu šťastlivci. A já zas jedině ducati Supercharismatický a superspolehlivý stroj. Všichni kolem mě na motorkách furt něco mění a já jenom jezdím. Až je to trapné, na to, co jsem si vyslechl posměšků
ať slouží
krasavice
cau tak ty italove budou asi pekny kurv* me taky na scootru tlumice netlumi neco na tom bude svine jedny italsky ale jinak hodne km bez nehod a levnej benal
Krásná příšerka...viva Ducati