PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 23.3.2007
Aktualizováno 28.2.2014
Zobrazeno 2 137x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První japonec.Neumím si představit lepší motorku na který bych se toho víc naučil.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Bikers Crown (Chlumec nad Cidlinou - Super,usmlouval jsem 10tis. slevu!..a to motorce nebylo co vytknout.Dík Aldo.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Ty vo.e vono to nezatáčí,ale jede to jak utržený!Byla úžasná oproti GSum,ER5kám a CBčkum.Kam se na ní hrabou.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající piloty a pilotky kteří chtějí levně,pohodlně a rychle cestovat.Nízké sedlo,parádní ochrana před větrem,možnost uchycení brašen,tankvak.Bez problémů se poskládají i vyšší postavy.(185cm)

Recenze

Motorku jsem si vybral proto že je krásná-nejhezčí polokapota 90tých let.No a taky super motor,60koní.Výborné recenze testů ojetin.Ta motorka snad ani není Kawa!
Za dobu co jsem ji vlastnil jsem najel cca 30tis. km jen se základní údržbou.Žádné poruchy,nic neodešlo.Minimální spotřeba 3-5litrů a olej téměř nežrala.Jelikož jsou použity 16" ráfky hůř se sháněly pneumatiky.Naštěstí se začly vyrábět Pirelli Sport demon a ty můžu sportovcům jen doporučit.Na zadek jsem obouval 130ku.V době prodeje měla najeto 90tisíc km bez GO.

Drobné změny probíhaly po uplynutí prvního roku v mé garáži.Ze začátku jsem na ně ani nepomyslel a doma mi bylo vyhrožováno pokud na něco pomyslím...
Časem ale přibylo odvahy a nějaké drobné změny se začaly odehrávat.
Na podzim druhého roku soužití přišlo menší sklouznutí.V té době byl motocykl již osazen poctivými nerezovými výfuky domácí výroby,které sloužily jako padací rámy.Jedinou způsobenou škodou nakonec byla překroucená podsedlová trubka-právě od toho vyfuku a zlomená spojková páčka.]Následovala kompletní rozborka,opískování rámu,srovnání podsedláku,vyříznutí překroucené části a navaření nového kusu.Nalakování rámu a první pokusy s laminátovou podsedlovkou.
V létě si našla GPZetka nového majitele a zbytek sezony odjezdila beze změn.V zimě se nastěhovala zpět do mé dílny a začlo se pracovat na finální podobě. Co šlo se vyleštilo.Upravené svody 2-1 z ER5,vlastnoručně nakroucený mezisvod,koncovka též vlastní výroby-celonerez-krutej kravál,miniblinkry,sportovní stupajdy.Odlehčenej podsedlovej rám na něm laminátová kapota.Lak v odstínu Šmoula a samolepky už byly hračka.Možná ještě něco na co si nemůžu vzpomenout...Následoval prodej do Frídku odkud mám shodou okolností TRXíka.Doufám že stále jezdí!

Zbyly výfukové svody,klín a nějaké drobnosti.Pokud máte zájem za akční ceny jsou k mání.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZbxxneK
ZbxxneK napsal 26.03.07 v 08:44

Díly možna ještě nějaky budu potřebovat ted je cela motorka na laku takze pockam az to zacnem davat do kupy asi se ještě neco najde co budu potřebovat.

marwin
marwin napsal 24.03.07 v 23:20

EdyBoyS> ??? tak nevim, jestli tady není někdo trošku mimo

EdyBoyS
EdyBoyS napsal 23.03.07 v 18:59

A Yamaha je co ?? To je taky japonec (-:

OnBa
OnBa napsal 23.03.07 v 15:06

Jsem zvědavej

ZbxxneK
ZbxxneK napsal 23.03.07 v 07:56

Ahoj zdravim jak jde přestavba TRXa? posli nejakou fotku docela jsem zvedavej jak to bude vypadat <br />
<br />
ja jsem od tebe kupoval masku na TRXo a leseni

Více komentářů



TOPlist