Byla to láska na první pohled a další motorka do rodiny. Taková co na ni sedneš a jedeš jen tak pro radost.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Motorku jsem si koupil jako druhou k velké cestovní. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl čtyřválec a naháče bez kapotáží tak volba byla jasná. CB mě nesmírně překvapila svou lehkostí jízdy a hravostí. Je to nepopsatelné jet na motorce bez kapotáže kdy cítíš každý závan větru.
Motorku bych doporučil pro - Vítr ve vlasech. To asi mluví za vše.
Recenze
Po prvních 500 km se toho moc napsat nedá. Co však již nyní vidím, tak Honda je skvěle ovladatelná. Řazení e-clutch je kapitola sama pro sebe a funguje famózně. Vůbec se to nedá srovnat s QuickShifterem a tento systém je o řád lepší.
Trochu jsem měl obavy z výkonu. Přece jen 70 kW není až tak moc. Tato obava je však již pryč. Jede skvěle a když si zvykneš na častější řazení což je s e-clutch velmi rychlé tak není co řešit.
Podvozek je sportovně naladěný a celá motorka je poměrně tuhá. Zatím jsem nezaznamenal, že by se nějak vlnila či podobné projevy.
Až bude zajetá tak postupně doplním další zkušenosti.
CB650R má kamárad. A co se týče ovladatelnosti to kvituju. Do zatáček fakt padá sama Od spoda táhne docela málo, ale ve vyšších otáčkách je to fakt ďábel. Zkrátka a dobře překvapení velký na 650ccm ...
Tak hlavně ať slouží a kolama dolů kamaráde!
Ten černo zlatej motor je pecka.