V kufrech oblečení a věci na 3 dny. Opuštím rodinu se slovy, tak v neděli večer Čau.
Motorka koupena od Motopalace
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: Protože jsem dlouhých 10 let sedlal 4 válec K 1200 S a nechtěl jsem čekat, až si zvyknu na boxera, protože nabídka nebyla v tu dobu nijak zajímavá, ceny byly přestřelený a protože jsem objevil, že existuje 6válec
BMW R 1200 R: Protože už jsem nevěděl kudy kam a z mého přesvědčení, že po K 1200 S chci něco pohodlnějšího se stala úvaha A nechceš spíš něco víc na hraní? A boxera?
BMW K 1300 GT: Byl úplně první nápad na upgrade, než jsem zjistil, že 1600 je k mání za o malinko větší peníz a vypadá prostě líp.
První dojmy - Solidní stabilní stroj, který zpoza řídítek vypadá větší, než je, který je lehčí, než vypadá a za kterým se každý otočí.
Motorku bych doporučil pro - Pro nás, co jsem začínali s karimatkou, stanem, spacákem. Pak jsme přibalili malou skládací židličku. Pak jsme koupili první starou ale skvělou T4, ze dřeva do ní udělali ležení. Pak jsme zkusili první obytňák, Ducato. Jeli jsme se ženou a synem po jižní Francii. Pak přijdou dvojčata, obytňák vystřídá Volvo XC 90, rychle nato Viano a pak ten někdo potřebuje nějakej svůj malej stan s karimatkou. A nějaký bávo k tomu.
Doplňky na motorce - Top case BMW v barvě motorky, s hrazdičkou
Mlhovky
Padací rámy kolem motoru
Recenze
Je 17. květen. Od rána přechází přes Česko déšť. Od jihu na sever. Sedám na svoji nově pořízenou šestnáctku a opouštím Prahu. Vyjíždím na D11 a ze všech směrů přichází voda. 16ka mě brání svým zvednutým štítem a kapotáží. A takhle si to představuji už napořád.
Po 10 letech s K 1200 S, tedy silničně-cestovní (protože má na bocích kufry) modrobílou kráskou jsem asi zestárnul a ve svých 44 letech sedlám bavoráka pro důchodce. :/ Sedím rovně, ani nahnutej dopředu, ani ne zakloněnej dozadu. Mám za sebou zkušební jízdu na Indianu Chief z minulého víkendu, před sebou zkušební jízdu na HD.
Po dnešních 2 hodinách v sedle jsem v pohodě. Na Káčku by to tak nebylo.
Po těch 2 hodinách v dešti jsem zjistil, že rádio na motorce je prostě super a fakt mě baví ho poslouchat.
Řídítka jsou plný hejblátek, vyhřejvaný hefty znám a v dešti je boží je mít, vyhřejvání pod zadkem je novinka a taky je to boží. A ten kousek sedla, kterej je ještě za bedrama, ten cejtim při každý větší akceleraci. Drží zadek tam, kde má.
Zaparkuju před mojí oblíbenou Vysockou kavárnou, A blbě, čumákem z kopce. Hned je mi jasný, že jsem udělal pitomost, protože nevyjedu. Tenhle model zpátečku nemá. Ani nevím, jak se mi to povedlo, ale dostal jsem se z toho bez cizí pomoci. Ale příště už ne. Na tohle bacha. 320 kilo je dost i na 90 kilovýho Aleše.
Tempomat půjdu, na to se zvykne hodně hodně rychle. Jsem zvědavej na jízdu v noci a na adaptivní xenon. Na to se moc těšim.
Keyless (startování bez klíčku) je moc příjemný. Klíč máš prostě neustále v kapse a jen mačkáš čudlíky. To dělám rád i svojí ženě.
Po 2h cestě parkuju svojí 16 před garáží doma. Byla krásná, nablejskaná a teď je od písku. Všude. Jsem zvědav, jaký to bude se Zuzkou v křesle a jak to zhodnotí ona.
Uvidíme. Aldrov byl dnes temný. Ale to je i tahle "16 NOIR"
krásný motocykl s vynikajícím zpracováním. Ať Ti dělají všechny čudlíky radost .
Dobře tý
Pekná recenzia, super motorka
Dle recenze si říkám: " jako bych to psal já sám" . Super stroj, ale nabažil jsem se ho, a vrátil se do lehčího a ovladatelnějšího. Bezva dálkový koráb, ať slouží.