Desítka Ninja, prej by měla být zelená, osobně mě tato kombinace zlaté a černé přijde sexy, navíc ta černá maskuje její stáří.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Po 9letech na traktoru, rouměj V2 v litru, zase jinej svět, ale absolutně, každopádně to byl můj záměr. První V2 co jsem měl mě nesedla, druhou už jsem si zamiloval a ta už u mě zůstane, jenže ta touha na SS Ř4 mě tam někde hlodala a po dvou letech váhaní jsem bouchl do stolu.
Recenze
Nikdy jsem nebyl moc vyhraněnej, teda vlastně byl, 4 válec v litru celkem solidně uspokojoval moje touhy a potřeby. Jenže jezdit 200+ a tahat u toho kolena po zemi s přibývajícím věkem mi přišlo čím dál víc tak nějak nebezpečný a bylo potřeba ubrat , řekněme přestat běžet a spíš tak vyklusávat Toto období zaplnilo VTR F , ta motorka je na silnicní svižný ježdění úplně super, byť je to technická babička, pořád dokáže slušně upalovat i celkově fungovat, jen je ta sranda už v nižších rychlostech a 40tkm na ni uteklo, jak voda. Ovšem mi zase začalo chybět to peklíčko z motoru, ten přesnej podvozek a celkově technika nejvyšší kvality. Bylo rozhodnuto koupím litr SS a udělám z něj GTčko ,protože na motorce už nejezdím krev a projížďka je spíš tak 200-500km. Ninja mi tak nějak přišla pod ruku, spíš náhodou, resp. poměr cena/výkon byla bezkonkurenční, takže jsem sehnal nějaký základní info a věděl, že chci model 06/07.
Ovladatelnost kolobrndy, dobrá ergonomie posezu (nemám tam origo řidítka), zatím jsem dal teda v kuse jen 250km a půjde to, motor je na dlouhý psaní, ale o tom až později, jakmile dám pár tisíc km, rozepíšu se víc, ve zkratce... jo je to tam, je tam toho hodně, umí to zadupat, ale furt nevím jestli je to už masakr, nebo jen brutal
A tak, taková trošku svižnější turistika no.
A že prý stopadesát koní stačí! Asi omyl co?
...
Honzo, na turistiku už lepší motorku neseženeš!
vítej mezi SS turisty , jen jednou jsem jel na ZX 10 a bylo to peklo , užívej ve zdraví mototuristiku
Za mě brutal-masakr