PROFIL MOTORKY

Ovaobike MCR-M (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník e-Kája
Vloženo 18.4.2024
Aktualizováno 22.4.2024
Zobrazeno 2 327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 24 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DominikStrong
DominikStrong napsal 25.04.24 v 22:24 7b.

e-Kája
e-Kája napsal 22.04.24 v 21:55

maestro: tobě taky moc děkuji a těší mě, že se nabráníš poznávat nové e-moto-stroje

Sedlsson: Odvážnej jsem tady byl už cekem pětkrát a zatím mě ještě zdejší moto-starci nesežrali Díky za koment a za rozšíření mé slovní zásoby

steve2: nevím čím to je, ale elektromotorky mě baví čím dál víc, nejspíš nějaký druh závislosti Díky za koment a potvrzuji, že motorka se z Ostravy do Kolína vezla poctivou elektrickou dodávkou Nissan E-NV200, díky čemuž jsem zároveň poznal moc fajn člověka Milana z naší bezva komunity elektromobilistů

Lord_Lee: chápu, že né každému musí být ten asijský styl po chuti, vypadá to možná trochu pouťově, ale mě se ten styl hodně líbí. Jsem strojař a ty obráběný plochy na ráfcích, nad nima slintám pokaždé, když se na ně zblízka podívám Plastové kapotáže, mě to narozdíl od tebe přijde futuristický, dobře promyšlený a funkční. Například boční kryty mají vepředu přes celou výšku vstupy pro obtok vzduchu okolo baterie kvůli jejímu chlazení, dobře vymyšlené je i otevírání a zamykání poklopu úložného prostoru atd. Ale hlavně: to slícování, kvalita laku a materiálu plastu, to je prostě perfekt, stejně jako veškeré "železo" a elektronika, s tím si konstruktéři opravdu vyhráli. Troufám si tvrdit, že kvalitativně je to lepší než Zero, design je samozřejmě otázka vkusu. Doufám samozřejmě též v příkladnou spolehlivost, jelikož bych chtěl mít motorku v užívání minimálně 10-15let. Určitě budu průběžně doplňovat své postřehy ohledně mé nové e-motorky, ať už pozitivní tak i negativní, vždycky je prostor udělat něco jinak nebo lépe. Díky za koment a PS: Zero mi to teda vůbec nepřipomíná

maxx101: Taktéž děkuji a těší mě, že Ovaobike zaujal i tebe

steve2: možná ten můj popis tak vypadá, ale prodávat svou motorku v příštích 10 letech opravdu nehodlám. Zatím se s ní teprve seznamuju, takže jsem plný nadšení a emocí. Ale neboj, přibudou určitě i reálné zkušenosti hned jak se oteplí

Vladounreal: chápu, že někomu ten burácející zvuk na e-moto chybí, ale já už jsem si na to bzučení po těch osmi letech už tak nějak zvykl a neměnil bych. Díky moc za koment

NXram: především bych chtěl ocenit, že sis o mé nové e-motorce nejprve něco zjistil a možná i díky tomu jsi (narozdíl od kolegy s BMW CE04) byl ve svém komentu daleko sdílnějí a bodově štědřejší Chápu, že ti Ovaobike nebo elektromotorky všeobecně v současné době nedávají smysl, ale musíš si uvědomit, že tohle není cestovatelský, nýbrž městský či příměstský stroj. Z tohoto důvodu tam není ani příprava na kufry. Pokud bych chtěl a využil něco podobného co máš ty, tak bych volil jednoznačně elektromotorku Energica Experia. Ta má totiž DC rychlonabíjení, tudíž 500 a více km za den není problém. Je sice o půl míče dražší než tvoje KTM, ale já bych benzínovou motorku už nechtěl a navíc (promiň), ale motorky KTM všeobecně se mi designově vůbec nelíbí. No a teď ta ohromná cena 350K, ano ceníková cena Ovaobike je přestřelená, ale to neznamená, že jí nelze sehnat podstatně levněji

Omarson: netuším, jestli je nudná motorka, nebo moje recenze, nebo obojí, v každém případě soudě podle počtu komentů a shlédnutí jejího profilu se mi propagace elektromotorek očividně daří

Omarson
Omarson napsal 22.04.24 v 17:23 3b.

nechci hejtit .. ale sry .. tohle je nudný ,až k uzoufání

každopádně hodně úspěchů s propagací ..

NXram
NXram napsal 22.04.24 v 17:10 3b.

každý máme právo si pořídit co uznáme za vhodné a tebe to asi zřejmě baví, promiň ale jinak za mě je to úplný nesmysl, opomíjím, to že elektriku osobně moc nemusím a zatím v ní opravdu nevidím reálnou budoucnost, natož nějakou radost, kterou pociťuji při nastartovaném motoru
Teď realita jo, za 350 litrů dostanete ¨motorku¨ na které nedojedete i při dodržování předpisů z Plzně do Tábora na oběd, jo a když to klapne, tak si musíte vzít nocleh, páč zpět už to asi ten den nedáte... Sorry, ale já na své KTM jezdím běžně na pohodu, při celodení projížďce cca 400-500KM Dojezd na plné nabití 230 km (50 km/h)
Max. rychlost 120 km/h (Turbo 130 km/h)
Jízdní režimy Eco, Comfort, Sport, Turbo
Kroutící moment 35 / 279 Nm (kola)
Výkon motoru 10,5 kW (17 kW max)
Kapacita baterie 134 Ah / 9,6 kWh (2 baterie)
Napětí baterie 72 V
Doba nabíjení (20% – 80%) 5,5 hodin

Vladounreal
Vladounreal napsal 22.04.24 v 14:40 9b.

Jakmile pod zadkem neslyším řev motoru, tak to není pro mě. Jinak draku ať ti to dělá jen radost

steve2
steve2 napsal 22.04.24 v 11:53

Taky mi to trošku přijde, že příspěvek napsal prodejce ...

maxx101
maxx101 napsal 22.04.24 v 11:27 10b.

Vypadá to zajímavě

Lord_Lee
Lord_Lee napsal 22.04.24 v 09:53 5b.

Když se zaměřím čistě subjektivně na design tak mi to příjde značně hnusný. Ty boční kapoty jak kdyby tam dali jen proto že jim někde zbyly na skladě, kola v kolotočárským stylu čínských čtyřkolek a celkově je to takový moc krátký a vysoký. Připadne mi že se snažili okopírovat design Zero SR/F ale moc to nevyšlo. Tak snad to bude aspoň dobře a spolehlivě jezdit. Zajímala by mě recenze po pár letech používání, zda se to osvědčilo z dlouhodobého hlediska nebo je to jen hračka na pár let.

steve2
steve2 napsal 22.04.24 v 09:13 5b.

Jo, zajímavý. Když Tě to baví, tak proč ne. Jen k popisu té cesty domů: Doufám, že ta dodávka byla také elektrická?

Sedlsson
Sedlsson napsal 22.04.24 v 05:25 10b.

Vložit e motorku na geronto klub M. cz je odvážné a geronti ti ukážou, jak umí moderně hejtovat. Fandím ti, recenze dobrá.

maestro
maestro napsal 21.04.24 v 12:13

Zajímavé. Tuhle motorku jsem nikdy neviděl. Díky za rozšíření obzorů.

maestro
maestro napsal 21.04.24 v 12:13 10b.

Zajímavé. Tuhle motorku jsem nikdy neviděl. Díky za rozšíření obzorů.

e-Kája
e-Kája napsal 20.04.24 v 23:31

DeaDDream: díky moc, jsem potěšen, že se ti design mé Ovaobike líbí

puffybodie: taktéž díky za pochvalu, ono v půjčovnách nejde ani tak o design, jakožto o poměr cena/praktičnost/odolnost proti poškození. Reálný dojezd Ovaobike zatím netuším, zjistím až budu jezdit denně do práce a pojížďky po městě. Baterie se taktéž nejprve musí trochu zformátovat pár nabitími a vybitími, e-motorka totiž stála asi rok a půl na showroomu. Ale troufnu si předem odhadnout, že při rychlosti do 90km/h by to mělo 150km dát a při jízdě po městě do 50km/h myslím že 200km je reálných. Nabíjení uvádí výrobce 5,5h z 20 na 80%, má to jen 1200W nabíječku, ale na městskou e-motorku je to myslím dostačující. Moje Enertia+ má nabíječku 900W a žiju s tím už 6 let úplně v pohodě. Rychlonabíjení DC motorka nemá, záruka na baterku je standartně 2 roky, ale že by poté hned odešla bych se nebál, spíš pak po 10 a více letech odchází elektrosoučástky (diody, DC měniče) na deskách řídících jednotek, což jsou opravy v řádech stokorun. Baterka tu motorku přežije, pokud budu o ní dobře pečovat, maximálně
časem trochu klesne její kapacita.

Milanosh: Manželku na baterky naštěstí nemám, ikdyž mi někdy přijde že má nejspíš někde ukrytý záložní zdroj energie, podle toho jaké množství věcí je za den schopná stihnout Tento měsíc budeme mít 30 let výročí od svatby a já jí mám i po tolika letech stále moc rád a nesmírně si jí vážím. Určitě bych jí měl (nejen za to jaká je skvělá manželka) na rukou nosit, jelikož to se mnou vydržela tak dlouho i přes mé nadšení pro e-moto v posledních 8 letech našeho společného života. A to i přesto, že ona sama není příznivcem motorek, natož e-motorek a to mi ještě dovolila pořídit si své osobní e-auto, kterým ona vůbec nejezdí, protože to podle jejího názoru nikam nedojede a dlouho se to nabíjí. Ale i přesto, že máme doma na elektromobilitu naprosto protichůdné názory spolu dokážeme žít v klidu a míru

tytynek: díky moc, e-moto je alternativa pro ty, kdo si chtějí chtějí osahat novou, nevyzkoušenou technologii a také pro ty, kteří se neradi vrtají v motoru, nemají v oblibě ruce od oleje a vůně benzínu v nich nevyvolává úplně příjemné pocity

tytynek
tytynek napsal 20.04.24 v 22:33 9b.

Devítka za nadšení, jinak netuším k čemu to existuje.

Milanosh
Milanosh napsal 20.04.24 v 17:57 5b.

Doufám, že alespoň ženskou nemáš na baterky. Takovou e-posedlost jsem ještě neviděl. Ale je to tvoje volba a neberu Ti to.

puffybodie
puffybodie napsal 19.04.24 v 22:45 10b.

To uz aspon vypada lip nez ty prcky co tam meli nebo maji na pujcovani a nikam nedojedou.

Dojezd pisi 230km pri 50km/hod , kolik je realny kdyz se vezme Praha a jeji okruhy s rychlosti 80km/hod?

Jak dlouho trva nabijeni z obycejne zasuvky a ma to i nejake moznosti rychlo nabijeni?

Zaruka na baterku je kolik?

DeaDDream
DeaDDream napsal 18.04.24 v 22:55 10b.

Ok si fanušik elektro ,tak nech služi,dizajn v pohode

e-Kája
e-Kája napsal 18.04.24 v 12:29

elvis 78: tak to mě těší, že se ti alespoň přední část mojí e-motorky líbí

vosmen: to je ceníková cena, já jsem dostal od prodejce velice zajímavou slevu, které se prostě nedalo odolat

jawatar: neříkej mi, pokud bych ti jednu ze svých elektromotorek daroval, že bys to odmítl

StB: díky moc za tvůj koment, je vidět, že sis už elektropohon alespoň zkusil a to je první předpoklad k tomu, aby si na tenhle typ pohonu člověk udělal nezaujatý názor

Jarda: díky moc, ano jsem tak trochu nadšenec a průkopník, takže si tuhle dobu náležitě užívám CE02 je taky zajímavý stroj, ikdyž spíše pro mladší ročníky než jsem já. Tak si ho při testu pořádně užij a budu se těšit na článek nebo video

TomZul: Také moc díky za koment. Ano, já se za svou orientaci na elektromotorky vůbec nestydím, spíše naopak. O radost z jízdy na mých e-moto teď mám i díky Ovaobike ještě na dlouhou dobu vystaráno

TomZul
TomZul napsal 18.04.24 v 11:56 10b.

Minimálně body za odvahu. Ani ne tak si pořídit tento stroj, ale takhle veřejně se hlásit k elektrice a ještě na motorce. V autě mi to smysl dává a to jako že velmi. U motorky zatím spíš ne. Ale věřím, že víš, proč sis to koupil. Tak ať slouží a dělá radost stejně dlouho, jako běžné spalovací motorky.

Jarda
Jarda napsal 18.04.24 v 11:04 10b.

žádný hejt nebude. Jsi prostě průkopník a první, kdo si koupil značku Ovaobike. Má to dvě kola a jestli jedeš na benzín, diesel nebo elektřinu je jedno. Ať ti slouží a dělá radost.

Příští týden budu testovat BMW CE 02, tak jsem zvědav, jak se budu bavit :)

StB
StB napsal 18.04.24 v 10:50 10b.

Je to hodně netradiční a technicky zvláštní a zajímavé. Sám jsem se svezl pouze na e-skutru od BMW a musím nezaujatě říct, že to bylo příjemné, navíc odpadá spousta mechanických věci souvisejících se spalovacím motorem. No ale... dokut to půjde budu sosat ropu. Ať slouží.

jawatar
jawatar napsal 18.04.24 v 10:39 1b.

E- motocykl a e-auto ani zadara!

vosmen
vosmen napsal 18.04.24 v 07:43

No nekup to za 345.000,-kč.

elvis78
elvis78 napsal 18.04.24 v 06:44 5b.

Líbí se mi to pouze od krku řízení dopředu a barva, na předku zejména vidlice brzdy, kolo ne



TOPlist