renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MMikes
Vloženo 19.3.2024
Aktualizováno 19.3.2024
Zobrazeno 245x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Každá Italka není poruchová. Jak jsem tu někde četl, že: "electronic" italsky znamená "nefunkční".

Motorka koupena od HiddenSnake (Dejvice) - Seběhlo se to rychle, cena férová, žádné skryté vady.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Design za jedna, zpracování za jedna, Motor trochu divoký, v režimu sport na moje zápěstí dost citlivý plyn. Proti BMW R850R divoká až dost.

Motorku bych doporučil pro - V režimu Rain klidně i někomu méně zkušenému, pokud to vezme zodpovědně.

Doplňky na motorce - Padáky, vyšší plexi.

Recenze

Měl jsem staré BMW R850R, jak říká kamarád, takový "Cadillac" a chtěl jsem něco trochu ostřejšího. Japonci mi přijdou takoví na jedno brdo, dvouválec do V mi přišel zajímavý a Italka "má duši". V té době jsem chtěl zkoušet, jak BMW, tak Aprilii jsem měl dvě sezóny.
Mám obecně trochu problém s tím, jak jsou na jakékoliv motorce naroubované výfuky, Shiver je má krásně schované pod sedlem, design se celkově moc povedl.
Tenhle kousek měl najeto myslím kolem 20 tis., teď můžu říct, že prodávající nic neskrýval a za 2 sezóny jsem řešil jen běžnou údržbu. Jediná drobnost byl problém se startováním, když bylo míň, než ca 12°C. Stačilo očistit a namazat kabel kostry.

Motorka svižná, nepotřebuju zase moc výkonu. Režim Rain byl příjemný, pokud bylo náhodou mokro, nebo člověk popojížděl po městě a nechtěl pořád pracovat se spojkou, Touring jsem používal nejvíc, Sport chce fakt citlivou ruku a pamatovat si to.
Motor má krásný zátah a zvuk, při ubrání tak akorát plive a prská do výfuků - nádhera. Jen ten zadní válec dost topí do sedla a v létě na semaforech tuším do levé nohy.
Brzdy silné, dají se krásně dávkovat, dokonce i ta zadní není jen pro ozdobu. Na druhou stranu, pokud člověk nejede pilu, skoro si vystačí s bržděním motorem.
Podvozek je dost univerzální, není zbytečně tvrdý a dá se s ním jezdit i po kostkách. Jediné co mě překvapilo, že se tomu moc nechce klopit do zatáček. Jako by se mi zavíraly řídítka, já je musel rovnat a tím jsem se k tomu vnějšímu vlastně přitahoval a motorku tak ze zatáčky zvedal.
Zpracování a materiály dokonalé, možná je to tím, že dřív se tolik nešetřilo, ale tenhle kus určitě nesjel z linky v pátek odpoledne. Pro srovnání: KTM Duke 400 má na rámu dost prskanců od svářečky, Z900 plastové víčko nádrže a jiné drobnosti, Street Triple R má z plechu to, co Shiver z krásnýho kusu hliníku...

Nejsem básník, jen jsem se chtěl podělit o moje zkušenosti, než přidám (i pro srovnání) recenzi současný motorky.
Mnohem líp to popsal předchozí majitel HiddenSnake, jeho recenzi vč. fotek a detailů najdete jednoduše.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist