V sobotu 10.2. jsem se domluvil s Jirkou Wágnerem, že protáhneme naše nové stroje a vyrazili jsme směr Orlická vodní nádrž na Vltavě. Golďas je po prvním zajížděcím servisu, tak hurá brázdit kraje blízké i vzdálené!
Nesmělo chybět pózování u Podolského mostu, který nahradil původní starý řetězový most. Délka "Podoláku" je přes půl kilometru a největší z jeho oblouků má rozpětí 150 metrů. Jelikož je vodní hladina přehrady stále dost nízká, sjíždíme ještě jižněji k osadě Rybárna nedaleko Doubravy k bývalému jezu s 63 metrů dlouhou retardérovou propustí, v jehož blízkosti stával vodní mlýn Nový mlýn a později vodní elektrárna, která zásobovala elektřinou pivovar v Protivíně. Díky zmíněné nízké hladině Orlíku, která jinak jez i pozůstatky mlýnu zakrývá, bylo vše tentokrát krásně odhalené. Pak už jsme se pomalu blížili zpět k Praze, kde se loučíme a já pokračuji za Plzeň k sobě domů. Na tachometru Goldieho přibylo více jak 500 dalších kilometrů.
-
Pózování u Podolského mostu
-
Pózování u Podolského mostu
-
Pózování u Podolského mostu
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
-
Bývalý jez s retardérovou propustí a bývalý Nový mlýn
Parádní dokumentace .
Já v sobotu v práci občas smutně kouknul přes okno a říkal jsem si, dneska by se to jezdilo