Jawa RVM Scrambler 500 (2022)

Vlastník EWING
Vloženo 19.9.2023
Aktualizováno 12.4.2024

Přestože je haněna ( tedy spíš firma Jawa ), tato motorka se vážně povedla.

První dojmy - Když jsem ji poprvé osedlal, věděl jsem, že si budeme rozumět. Pocitově lehká na ovládání, Nechá se lehce vést. Hned po první garančce jsem ji vyzkoušel na Křivoklát a Karlštejn. Zatáčky miluje.

Motorku bych doporučil pro - Pohodáře a vyježděný kluky a holky.

Doplňky na motorce - Plexi, brašny. V zimě ještě padáky.

Před 30 kily jsem měl 250 kyvku, pak upravenou 350. A proto jsem šel do tohoto stroje. Líbila se mi ( letmáč, provedení, i značkové, důležité věci ). Mám za sebou 4000 km a naprostá spokojenost. Jezdím jen asfalt. Nechci mít někde krátkou nohu. Šilhám ještě po litru.. Mám choutky na delší cesty, bohužel, zatím nemám s kým. Kdo má motorku, nechce. Kdo by chtěl, nemá motorku. Sakra :)

10/2023
Tak jsem se rozhodl pro test tohoto stroje. V červnu 2024 vyjíždím na okruh 3000 km - Německo, Rakousko ( Grossglockner ), Slovinsko, Chorvatsko (Rijeka, ostrov Krk, Zadar, Šibenik, Split, Makarska, Dubrovník ), Bosna a Hercegovina ( Sarajevo ), Maďarsko ( Siófok ), Slovensko ( Bratislava ) a pak přes Vídeň na Moravu. Tady nesmím zapomenout přespat v Zaječí - moje srdeční záležitost :). No a pak hurá domů. Denní nájezd cca 380 km. 2x pod stanem ( Ingolstatd a Siófok ), 6x apartmán nebo hotelový pokoj. No, už nejsem nejmladší a rád mám pohodlí.
Tak jestli přežiju hlavně Bosnu ( občas se tam prý najde mina z války :) ), tak popíšu cestu a dám fotky.
Přidá se někdo ? Já už ale mám objednané spaní, pak každý podle možností...

Dívám se na videa kolegů, motorkářů. Obdivuji jejich kuráž. Irán, Kašmír nebo sama holka... Mám se co učit. Ale dostávám odvahu s každým videem :) Vidím, že bez pitomé politiky, jsou lidi všude stejní.. A proto budu jezdit, co mi síly stačí. Jen bych rád někoho k sobě. Najde se ? Nejsem vázán časem...

limbus
limbus napsal 06.11.23 v 08:08 10b.

Na firmu Jawa každý brble,ale když jim zavoláš do Týnce nikdy tě nekopnou do zadku a snaži se ti pomoct.Motorka je super Přeju Tí mnoho šťastných kiláků

cmiral
cmiral napsal 06.11.23 v 07:10 10b.

Jo to Zaječí, tomu rozumím

EWING
EWING napsal 10.10.23 v 23:21

RE: vtwin - ahoj kolego. Nevím, jestli jsi dostal odkaz na prodejce. Je tady zakázaná komerce, tak jsem ti ho poslal přes mobilní appku. Dej mi vědět

EWING napsal 10.10.23 v 21:39

RE:callowsick - díky za pochvalu. A to tam není to nejhezčí - já

callowsick
callowsick napsal 10.10.23 v 16:12 10b.