Co zena a cert nechtel, poridili jsme si domu "Lumpárnu"
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - mej jsem ji na den z autonovy - moc me nebavila, prisla mi nejaka hrozne tvrda. pak jsem si ji pujcil od kamarada kratce po AT/990S - a tam uz to preskocilo.
Doplňky na motorce - bastry Acerbis, vyfuk SC Project, sedlo KTM, off kola KTM, spojka, Rade Garage stupacky a plexi, touratech plotna/zpevneni sustplechu, ALI - kryt retezu, tepelny stit zadni tlumic, par plechovych krytu, drzak mobilu.
Vyfuk/decat:
Mel jsem kat -> decat + origo vyfuk - skvele levne reseni, ale prislo mi malo zelene.
Mam kat + SC Prj - super zvuk, startuje bez zavahani
Priste bych udelal: kat + roznytovat origo vyfuk, "DB killer" pryc
Gumy:
Pujcenou jsem mel na Karoo, svoji pak na TKC 80, Anakee Wild, Motoz Tr.Desert vzadu
Ted jezdim Dunlop D606 predek a 908RR zadek - spokojenost, skvele univerzalni gumy
Recenze
Po 15 letech s XRV 750 me to jezdeni nejak prestavalo bavit. Myslel jsem, ze budu chvili bez motorky, ale pak jsem se projel na
CRF 1000
CRF 1000 DCT (a malem ji koupil)
Tenere 700
Adventure 990 S
Adventure 790 R
Nejlip mi z toho vysla 790R - jak se pise v recenzich, udela z vas lepsiho jezdce.
Ma kotel vykonu, ale poflakovat se taky umi.
Povrch - ON dobre/OFF bozi
Tu a tam ctu, ze je potreba za to tahat - ani ne, mam pocit, ze umi i kadlat.
Spotreba me bavi - kolem 5.
Velmi strohá, ale výstižná recenze Ať se vesele práší od koleček
Paráda přeji kopec zábavy Ta motorka je na to stavěná, překračovat hranice sama sebe