PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frybis
Vloženo 29.8.2023
Aktualizováno 30.8.2023
Zobrazeno 1 183x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ověřená klasika od Hondy - CBR 600 F4i, 110 koní.

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 600: Daleko menší výběr v JM kraji.

První dojmy - Perfektní a pohodlné posezení v rámci supersportů, nízká váha, dobrá ovladatelnost. Příjemný rozsah otáček, konečně delší jednička a skvělý zátah na dvojku. Je třeba trošku dávat více otáček - klasický čtyřvál. Vhodné i do města na denní ježdění v létě.

Motorku bych doporučil pro - Spíše pro menší a střední postavy, maximálně tak do 185 cm / 100 kg. Rozhodně není vhodná pro úplné začátečníky.

Doplňky na motorce - Zalamovací nastavitelné páčky, svody a výfuk LeoVince + na zkoušku aliexpressovskej Yoshimura, přešité sedlo, custom přední blinkry, zadní LED blinkry, sportovnější plexi. Nové pneu Pirelli Diablo Rosso 2 - tady mi pocitově přijde, že špatně reagují na výkyvy teplot, po zahřátí chvilkou pocitově plavou, ale ihned po chvíli se to srovná, v zatáčkách drží perfektně.

Recenze

CBRko mělo najeto údajně 41 tisíc, což je na rok 2003 hodnota více než dobrá - dle kontroly VIN, záznamů z STK, a kontroly opotřebení ložisek vačkové hřídele a dalších částí motoru asi jo - má skutečně takto (málo) najeto! Takže kauf dobrej.

OPRAVY: klasický chrastění a rezonance v určitých spektrech otáček - takže rozvody ne, ty jsou OK. Pravděpodobně napínák rozvodového řetězu - vyměněn, ale stále chrastí, každopádně znatelně méně, takže to asi bude jen zbývající neduh Hondy, kdy tyto ročníky někdy někde chrastí snad všechny. Možná trošku chrastí spojkový koš, ale spojka zabírá velmi dobře a tak prozatím neřeším. Zkontrolována vodní pumpa, vyměněna baterie, dány nové svíčky NGK, přetěsněny vidle (svíčky i gufera ještě původní origo!). Brzdové kotouče NG + destičky Brembo předek i zadek. Řetězová sada DID 525 VX.

Je to Honda ke všemu populární rozšířený motor PC35, takže jednoduché schéma, dostupné náhradní díly. Na partsdepot.cz snad většina dílů stále dostupná. Ocenil bych větší dostupnost kapotáží a plastů, to je tady po Evropě problém. V USA není problém sehnat celou kapotáž - možná za rok/dva zkusím motorku přebalit do závodních barev.

Baťůžek jsem za sebou vezl, ale radši už moc nebudu, bo přepadával

Jezdím aktuálně jak město, tak venkov po jižní Moravě. Ve městě krásná stabilita otáček na druhý stupeň, kdy se v rámci 4,5 - 5 tisíc otáček začínají dít první věci, takže není problém vystřelit rázem na vyšší rychlost. Na dálnici tlačí krásně, ono vlastně na dvojku se dá vytáhnout klidně 180 km/h, ale to se tady u nás na našich silnicích nevyplatí Brutalismus nastává nad 8-9 tisíc otáček, kdy se řadový čtyřválec probouzí a dává znát svoje "koně". Naopak cca do 4 tisíc otáček netáhne, což je ovšem právě definice čtyřválce.

Venkov - Buchláky, jižní Morava - parádní projíždky, parádní stabilita v zatáčkách. 82 kW, tedy nějakých 110 koní na 180 kg jde poznat razantně, a přitom jde o "nejslabší model" tehdejší éry CBR (Sport, RR,..).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 02.09.23 v 22:22 10b.

ať ti to jezdí!

Jounas
Jounas napsal 01.09.23 v 21:54 10b.

Ta je parádní

M.D
M.D napsal 01.09.23 v 18:17 10b.

ou jéé

pernik92
pernik92 napsal 01.09.23 v 12:28 10b.

nestárnoucí klasika s nadčasovým designem

Fazolek
Fazolek napsal 31.08.23 v 22:36 10b.

Jezdil jsem na ní 6 let a nikdy jsem na ní nedal dopustit. je to perfektní a velmi spolehlivý stroj, Jen lákadlo zkusit po šesti letech něco jiného mě vedlo k prodeji. Ted bych se k ní hned vrátil a měl jí doma, jenže už člověk nesežene krásný kousek co by stál za to. Přeji mnoho štastných kilometrů a užívej tento dokonalý stroj.

Více komentářů



TOPlist