Dlouho jsem odolával, protože BMW fakt nemusím, ale nakonec jsem to vzal jako nejlevnější variantu dvouválcovyho cendura.
Motorka koupena od FIRMA:Auto moto Červený - APO (České Bud
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Cena
Honda CRF1000L Africa Twin: Cena
První dojmy - Doplňkový zadní tlumič Öhlins (bohužel asi trochu nižší zdvih), překvapivě fungující podvozek, tichej motor na to že to má najeto skoro 100.000km. Pěkně padne do ruky, jde vidět že je to dělany na Evropana a ne na Asiata. Ovládání blinkrů úplně na hovno
Recenze
Chtěl jsem se od jednoválce vrátit zase k víceválci, navíc jsem chtěl cestovní enduro s možností jízdy v terénu, ale aby byla možnost jet delší cestu s pasažérem. Nakonec jsem vzal F800GS, ikdyž fakt BMW nemusím a nesnáším to jejich ovládání blinkrů třema čudlama. Překvapilo mě ale jak motorka padla do ruky a že pěkně funguje podvozek. Nechtěl jsem za motorku vypláznout 200tis a našel jsem inzerát za půlku ceny, ikdyž s nájezdem 98tis km. Snad něco vydrží...
Sally- ani nevím, někde hlásají že to je rotax, někde že se to vyrábí u loncinu až u těch novějších. Celkem je mi to jedno. Motor jde pěkně a tiše , tak uvidím co to snese
Taky nemusím BMW a vlastně žádnou motorku se 100 tis. na budíku. Obdivuju tě. Respekt. Nemá tohle dokonce motor Loncin nebo tak něco. Jinak spoustu km bez závad a pádů