renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda Forza 125 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JASED
Vloženo 19.8.2023
Aktualizováno 27.1.2024
Zobrazeno 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Rychlý, úsporný, spolehlivý, lehký stroj na každodenní dojíždění do práce.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 125: Vysoké ceny, horší stav nabízených strojů, vyšší spotřeba
Gilera Nexus 125: Vyšší váha, horší zpracování, poměrné vysoké ceny za staré stroje, vyšší spotřeba
Aprilia Atlantic 125: Těžkopádné, pomalejší, vyšší spotřeba
Aprilia SR Max 125: Stejná cenová relace jako Forza ale Forza je o generaci novější stroj, vyšší spotřeba
Honda S-Wing 125: Pomalejší, vyšší spotřeba
Piaggio XEvo 125: Vysoká spotřeba, pouze karbec.
Kymco Downtown 125: Nemá šikmé nášlapy na nohy, horší spotřeba a celkově pomalejší
Aprilia SR GT 125: Vysoká cena, horší max. rychlost a horší krytí před větrem

První dojmy - Skůtr jsem konečně koupil po asi dvou letém sledování nabídek inzercí a zhlédnutí všech možných recenzí a videí na internetu, kdy se objevila zajímavá nabídka na tento stroj. Skůtr jezdil po Praze, jel celkem slušně. Zvuk bez restriktoru slušný ale hlučný a v kombinaci s nesmyslně tvrdýma pružinama ve spojce, díky kterým se skůtr rozjížděl až za hranicí 5.5tis ot. bylo pro mě nevyužitelné. Překvapila mě celkem lehká manipulace se strojem, čekal jsem to horší ( mám 65kg).

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo hledá rychlý, úsporný a spolehlivý stroj a je odkázán pouze na Bčko.

Doplňky na motorce - Koupeno již s Akrapovičem, variátorem Malossi, KaN vzduchovým filtrem, originálním držákem na mobil mezi řidítka s bezdrátovým dobíjením a nosičem a tmavým plexi

Recenze

Se strojem dojíždím denně dohromady 100km, měl jsem obavy jak to bude zvládat ale překvapil nebo spíše potvrdil, co se o něm říká. Při celkovém průměru rychlosti 95km/h si stroj řekne o pouhých 2.6l/100km ( měřeno dotankování), když se člověk pověsí za kamion tak spotřeba klesne až na 2.2l. Při rychlosti 100km/h točí nějakých 8.200ot. Maximálka byla nějakých 125km/h podle tachometru. Dojezd na nádrž při vyšší spotřeba byl nějakých 420km, což je při mých 100km denně super.
Nevýhodu vidím v celkem výrazných turbolencích ( možná způsobeno jiným plexi, které se navíc vlivem větru hodně hýbe) a horším předním i zadním odpružení - mám nastaveno nejměkčí ale na nějaké rozbité cesty to není vůbec pohodlné. A zrcátka sice hezky kryjí ruce ale přímo za sebe nevidím.

Update po 1/2 roce jezdeni.
1. Skutr nezklamal, pri kochaci vyjizdce jsem jel za 1.8l /100km.
Do Akrapovice dokoupen restriktor kvuli snizeni hluku. Zaroven mam pocit, ze klesl i trochu vykon ale i spotreba.
Chtel jsem vymenit vzduchovy filtr za original nicmene skutr jel opoznani hure, tak jsem ho jen promyl s vratil zpatky. Vymena svicky byl porod jednak kvuli pristupu ale taky cene.
Dokoupil jsem deku Tucano Urbano a super ale jen do rychlosti 100km, pak uz hodne planda. Dokoupil jsem nove vaky do ni ale po tydnu se tam objevily znova diry a zjistil jsem, ze to dela “firemni” kocka. Takze jezdim se srolovanu deku. Originalni drzak na mobil ma dve podstatne vady, jednak pokud na nej v urcitem uhlu sviti slunce, tak na mobilu nejde nic videt a v lete( je tam dodelano bezdratove nabijeni) se mobil brutalne prehtiva az se sam vypne.
Jeste jsem poridil neoprenive navleky na hefty od Tucana a ochrani celkem dobre ale za deste promoknou a nelze v nich mackat blinkr, coz je celkem nebezpecne. Vyresil jsem to tim, ze jsem to v miste blinkru nozem prorizl a je po problemu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist