renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KSR TR 125 SM/X (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 1Tony_
Vloženo 29.6.2023
Aktualizováno 29.6.2023
Zobrazeno 804x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Designově hezky navržená motorka, na klidné poježdění :D.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
F.B Mondial SMX: časté problémy s převodovkou

První dojmy - Překvapila mě velikostí oproti ostatní obsahům 125, určitě mě zaujmul design. Motorka má klasický řízení a vytknul bych určitě ovládání blinkru, jelikož když zvolíte směr odbočování nemá klasický vymáčknutí, aby blinkr se vratil na střed, ale musíte páčku přesunout zpět na střed, což může ze začátku vadit, jelikož se vám bude stávat, že páčku budete dávat na druhou stranu. Zvuk klaksonu spíš vzali od klanů z cirkusu...

Motorku bych doporučil pro - Motorka pro lidi s řidičským průkazem A1

Recenze

Tento motocykl jsme vybrali kvůli dobřé ceně a malému nájezdu. Ovšem tato značka nese sebou dost velký riziko. Značka KSR určitě není nějak známa a jedná se o Rakouskou značku, která zkupuje více značek a vyrabí motocykly,skutry,čtyrkolky... Později zjistíte, že KSR TR 125 můžete znát také jako Generic Trigger 125. S díly je to určitě velmi obtížné, jelikož díly zakoupíte spíš na Německým bazoši(Ebay) než u nás. Na motorce už jsem najel něco okolo 4000km a stihnul jsem pochytit pár věcí. Jízda po městě je určitě svižná, akcelerace oproti ostatním 125cc nijak neurazí. Ovšem maximální rychlost oproti ostatním 125cc, už není žádný zázrak... vůbec bych se neurazil za lepší přední brzdu. Po delší jízdě vás určitě bude štvát sedačka, která například oproti Aprili SX 125 je mnohem horší a ani pro spolujezdce není vůbec nijak příjemná. Co se týče spotřeby, tak asi klasická spotřeba cca 3l / 100km. Zatim a bohu dík jsem neměl žádnou poruchu. Jelikož mám verzi motard motorka určitě patří spíše na silnici, ale když bude te projíždět terénem nebo horšímá silnicema nebude vám to samozřejmě dělat nějakou potíž.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bledemon
bledemon napsal 07.07.23 v 12:35 10b.

omlouvám se za zmatení. Myslel jsem, že jde o model TW se vzducháčem. Nevěděl jsem, že tvůj vodník Generic TR byl prodáván také pod Ksr. To byl dohc motor navržený pro rakušáky, který qianjiang do jiného modelu nedával. Na to seženeš z keeway dílů asi jen kotouče

bledemon
bledemon napsal 01.07.23 v 09:01

ksr group měl napřed vlastní značku generic, pak ksr. Oboje pro něj vyráběl čínský qianjiang, takže spoustu dílů seženeš na www.keeway-motor.cz/dokumenty-ke-stazeni
Např. ráfky z modelu RKF, motor ala suzuki (s vyvažovákem) z RKV, RKS, TX. Z některých i brzdy atd.

Více komentářů



TOPlist