PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MichaelX
Vloženo 2.5.2023
Aktualizováno 2.5.2023
Zobrazeno 472x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje 4 motorka 5.2022 . Silný zlý upravený Bandit který se nebojí lítat :D

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Motorku jsem si od první chvíle zamiloval a s těmi úpravy od Suzuki Mayer za 26 tisic marek + mé úpravy je hodně rychlá :)

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho komu se libí retro styl a nemá problém s tím že motorka nemá přední štít , motorka má příjemnou jízdní pozici takže delší trasy se dají zvládnout dokud nezačne pršet bez toho štítu to je horší :)

Doplňky na motorce - - Pancéřové hadice včetně spojky
- Úpravy motorku odladěno na brzdě 140 koní maximálka ukazuje někde kolem 280
km/h na tachometru , gps bude určitě menší nezměřeno , ale to není tak podstatné stejně se bez štítu nedá jezdit pořad stou rychlostí leda že jste Sylvester Stallone :D
- Úprava podvozku , pokročilejší zadní tlumič seřiditelná tuhost
- Pneumatiky bridgestone battlax hypersport S21R
- Rám motoru rdmoto

Recenze

Jízda na upraveném Banditovi se správným podvozkem a hlavně pneumatiky je radost jezdit z 0-100 původně se 72 Kw 3.2 sec a aktuálně nezměřeno ale při výkonu 103 Kw si to muže člověk domyslet :D maximálka z původních 220 km/h v techničáku se vyšplhala někde k tachometrovým 280 km/h , gps nezměřeno prozatím musím opět do Německa kde jinde testovat že ? :D Brzdy perfektní s pancéřovými hadicemi nemám co vytknout , podvozek i když je lepší tak nestíhá upravenému výkonu motorky. Spotřeba 8,5 litru není až tak špatná na provedené úpravy motoru a styl jízdy který není nijak pomalý :) Servis je nákladnější ale bohužel u 1200 obsahu to nebude levné už jen správné pneu kolik stojí :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichaelX
MichaelX napsal 06.05.23 v 15:46

Pedl : to netuším upravovali to v Suzuki Mayer včetně grafu z brzdy , každopádně jel jsem i na originál Banditu 1200 a rozdíl byl určitě velký :)
Guzo : neškrtám při náklonech ale podle pneumatik mi pár mm chybí k maximálnímu náklonu takže si myslím že by to mohlo škrtat někomu kdo využije maximální možnosti :)

Guzo
Guzo napsal 03.05.23 v 05:26 10b.


Neškrtáš rámom pri náklonoch?

Pedl
Pedl napsal 02.05.23 v 19:23 10b.

140 koní To má vačky z GSXR? Neztratilo to trochu zátah ve spodních otáčkách? Jinak já už byl na tachometrových 260 jen změnou výfuku, ale to jsem zkoušel jen jednou. A teď jsem se rýpal v karburátorech, tak ani nevím jestli mám maximálku lepší nebo horší než dřív.

Snekofon
Snekofon napsal 02.05.23 v 14:23 10b.

Jo první bandit byl stejně nejpěknější - měl jsem úplně stejného (se standardním výkonem) a svezení na něm bylo parádní - pohodlné a přitom uměl navodit pocit surovosti jako asi žádné moto po něm. Na výjezdu z vesnice - zařazená 2, vzalo se za plyn, začalo to burácet, vítr foukal, ručičky letěly bleskem nahoru do červeného pole, díky vzpřímeném posezu to tlačilo víc dozadu než u motorek kde je pozice v předklonu - a to všechno dohromady dělalo tu správnou čundrcountry šou...

bandit12
bandit12 napsal 02.05.23 v 14:01 10b.

Parádní stroj. Pravej Bandit

Více komentářů



TOPlist