Offroad motorka pro pokročilé hobby jezdce. Pokud by se do ní více investovalo ,tak by byla i na závodní použití.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas EC 515 FSR - 4T: Nedala se sehnat
Beta RR Enduro 390: Vysoká cena - malá dostupnost
První dojmy - Chvíli jsem si musel zvykat , je trochu "tvrdší" ale dá se s tím pracovat. Motor není až tak ostrý , ale pro jízdu v terénu má průběh tak akorát a je to vlastně výhoda. dá se dobře dávkovat ve výjezdech , nemá tendenci se hned stavět na zadní a tak i spotřeba je v pohodě v porovnání s podobnými modely.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro offroad jezdce začátečníky a hobby. Profíci asi taky, ale na otevřené verzi.
Doplňky na motorce - Zásuvka 12V, brašnička na nářadí, výztuhy chladičů, nylon držáky, širší hliníkový kryt motoru.
Recenze
Nejsem závodní jezdec, ale rád se projedu v různém terénu.
Navíc mám v plánu navštívit Balkán a tam ji prohnat v horách.
Mám ještě AJP PR7, ale s tím bych si na těžké pasáže tolik netroufl a taky tady dost hraje roli váha.
Takže už jsem měl s motory a SWM historickou pozitivní zkušenost a nebál jsem se téhle značky. Servisuje se dobře, za mě je vše dobře dostupné.
Díly podobné s HQ TE510. Dost věcí se dá sehnat neoriginálních, nebo přes Italský Web originál.
Spojka trochu tužší, brzdy , ovladatelnost, OK
Poruchy zatím žádné.
Rychlost v terénu podle odvahy, po asfaltu cca 75 km/h optimální.