PROFIL MOTORKY

BMW F 850 GS Adventure (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Trandik700
Vloženo 7.3.2023
Aktualizováno 7.3.2023
Zobrazeno 835x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Adventure na cestování, mimořádně pohodlná, skvělé pérování spíše měkčí, ale lze el. nastavit vzadu.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Mimořádně pohodlná, přímý posez, výborná ochrana před vlivy počasí, agilní motor, skvělý zvuk, kvalitní matný display čitelný na přímém slunci.

Motorku bych doporučil pro - Výlety on i off road i na delší trasy s bagáží, pohodlí i pro dva. Agilní motor zcela dostačuje výkonem, nekope, je to nezáludný. Vpředu spíše měkčí, vzadu jak chcete.

Doplňky na motorce - Dnes již kompletní sada kufrů kappa kforce hliník, stupačky SW-motech s gumou (originál jsou BMW enduro s trny bez gumy, což mi na křivovatce trochu došlo, když jsem z toho nemohl sundat botu , ale dobře to dopadlo, aspoň do terénu drží botu výborně). Šusplech pod motor mi dali hlíníkový k mašině. Vyhřívané rukojeti zvolte přímo z výroby, fungují bezvadně.

Recenze

Zvažoval jsem Afriku, má lepší zátah od spodu, ale ne nijak výrazně lepší. Ale nevyhovoval vyšší posez, horší manévrovatelnost při pomalých rychlostech, pomalý display, nedrží el. nastavení funkcí po vypnutí klíčku, elektronické pérování vzadu za vysoký poplatek. BMW má sice vše za příplatek, ale po balíčcích je to poměrně výhodné, cena nepřelezla cenu Afriky Sports, ale s větší výbavou, než by měla Afrika. Pro mne zásadní byl el. podvozek ESA vzadu, protože jezdím často na střídačku jeden, dva + bagáž. Toto je naprosto luxusní záležitost, motorka Vás zváží a lze ihned čudlíkem přehodit naladění na dva jezdce s bagáží, dokonce ještě doladit tvrdost naladění na tvrdší dynamický styl jízdy nebo měkčí houpavější styl road. Z hlediska podvozku zcela parádní. Ve výbavě je ve standardu i náklonné ABS a kontrola trakce vč. anti-wheelie, za příplatek se vyplatí určitě quick shifter, použitelný oběma směry, dolů ale naprosto luxusní až na neutrál či jedničku např. před křižovatkou, elektronika přidává automaticky meziplyn. Nahoru spíše mezi 4 až 6 pod plynem. Ve standardu 3 jízdní mapy - rain, road, enduro za příplatek pak dynamic, enduro PRO - jako jediné umí vše manualně odladit a vypnout na stupnici ABS, TDC, TORQUE. Po vypnutí klíčku zůstává vše nastaveno na poslední nastavení. Za jízdní režimy určitě připlatit, zejména režim dynamic je zcela jiná motorka, budete se v helmě tlemit od ucha k uchu.
Je to tedy vcelku všestranný stroj, sice podle mne převážně na silnici, ale terénu se nebojí, vpředu zdvih solidně endurových 230 mm (paradoxně víc než štíhlejší verze bez adventure v názvu)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trandik700
Trandik700 napsal 08.03.23 v 21:38

šusplech je orig BMW na fotce ještě není mám to zatím mimo mašinu.

dragsterrr
dragsterrr napsal 07.03.23 v 22:48 10b.

Advik v zaujimavych farbach . Susplech mas akej znacky? Som nad nim elaboroval dlho, az som musel zobrat Cinu.

Více komentářů



TOPlist