PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wi_tack
Vloženo 26.2.2023
Aktualizováno 13.4.2023
Zobrazeno 4 115x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Dlouho zvažovaná a nakonec koupená. Silniční enduro střední třídy, tradice značky, s charakteristickým motorem.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MV MOTO (Kroměříž) - Vše ukázali, možnost zkušební jízdy, vyřízení dokladů. Co slíbili, to platilo.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojmy rok před koupí: Vypadá moc pěkně, splňuje moje požadavky, lehce ovladatelná, nemá to potřebný výkon (nejede to ve srovnání s mojí dosavadní). První dojmy při koupi: Vypadá moc pěkně, splňuje moje požadavky, lehce ovladatelná, jede to docela pěkně.

Motorku bych doporučil pro - Snad bude pro mě :-) Jinak asi pro kohokoliv, kdo chce neokoukanou motorku střední třídy pro většinu terénů (tuto teréno).

Doplňky na motorce - Turistické plexi + deflektor.
Zadní kufr.
Hlavní stojan.
Vyhřívané rukojeti Koso.
Padací rámy motoru s chrániči MG.
Padací rám kardanu.
Držáky bočních kufrů.
Tašky do držáků bočních kufrů (Marselus)
Taštička na řídítka.
Tankpad a boční plasty na nádrž.
Hrazdička a držák telefonu.

Recenze

MG V85 TT se mi líbila od té doby, co se objevila v nabídce italské firmy z Mandela. Počkal jsem, až budou vychytány porodní bolesti a šel si jí v roce 2021 vyzkoušet do První kozí v Sušici. Setkání v Honzou Průchou a celým týmem v První kozí byl nezapomenutelný zážitek. Hned mi nabídl projet si TT a protože se mnou byla i moje manželka, která také jezdí, nabídl jí projet se na V7 Speciál. Když jsme se vrátili z projížďky, poděkoval jsem a vyjádřil se v tom smyslu, že je to moc fajn motorka, která se krásně vodí, ale nemá potřebný výkon. Přijel jsem do Sušice na své Hondě VFR 1200X Crosstourer a při přímém přesednutí a srovnání, to opravdu nebylo srovnatelné. Takže jsem řekl, že o ní nemám zájem. Jenže moje manželka přijela s V7 vysmátá a hned prohlásila, že jí chce. Takže já si šel zkusit motorku a moje manželka si vybrala. A za krátkou dobu jí měla doma. Po víc než jedné sezóně toho vůbec nelituje, naopak je čím dál víc spokojená a tvrdí, že to je motorka, která na ní v Sušici čekala. Její spokojenost a moje potíže se zádama, na které je Crosstourer přece jen dost těžký, mě znovu nasadily do hlavy myšlenku na lehčí motorku. Věděl jsem, že chci lehčí silniční enduro, střední třídy, s kardanem. A tak se znovu do hry dostala MG V85 TT. Když jsem náhodně narazil na inzerát, kde byla za docela dobrou cenu motorka skoro nová s cca 1.800 km, řekl jsem si, že to s ní ještě zkusím. Vše vypadalo úplně v pohodě, nová motorka po prvním servisu (majiteli prý nesedla a chtěl stejnou moto jako kamarád), nikde žádné poškození. Tak jsem jí jel projet. A najednou to byl jiný zážitek. Ta motorka jela nějak jinak - nebo spíš já měl jiný pocit z jízdy. Přijel jsem totiž autem a neměl přímé srovnání s mnohem výkonnějším Crosstourerem. Zjistil jsem, že mi vlastně výkon úplně stačí a motorka byla za pár dní doma.
Koupil jsem jí na konci sezóny a mám najeto cca 1.000 km. Takže na nějaké větší popisy zkušeností je ještě brzy. Motorku jsem koupil hlavně proto, že je lehčí, než moje dosavadní, baví mě jízda na ní a také se mi vizuálně líbí. A hlavně má kardan což žádné jiné silniční enduro střední třídy nemá (nebo o tom nevím). Jsem totiž již líný při delším cestování pořád mazat a čistit řetěz.
Zatím se mi s ní jezdí velmi příjemně, dobře se vodí, má tempomat, který se hodí pro delší přesuny, výkon je na běžné ježdění dostatečný, není problém předjet v běžném provozu. V zatáčkách je docela zábavná.
Při koupi již měla zadní kufr, hlavní stojan a turistické plexi, dodal jsem plasty na nádrž, vyhřívané gripy, držáky bočních kufrů a padací rámy na motor a na kardan. Následně jsem zjistil, že ještě potřebuji deflektor na plexi, zatím jsem s ním spokojený, uvidím při dalších cestách, mám ho tam krátce. Přes zimu jsem ještě přidal taštičku na řídítka a hrazdičku s držákem telefonu, nová sezóna ukáže, jak se osvědčí.
Jsem zvědavý, jak mi bude vyhovovat vzduchem chlazený motor, zatím jsem jezdil jen vodníky. Přední brzda je dobrá, zadek spíš na dobržďování, snad se to zlepší nebo s tím budu muset něco udělat. Na něco jsem si už zvyknul (ovladače na řídítkách a jejich odezva), na něco si ještě zvyknu (gyroskopický efekt při nastartování a přidání plynu), ale co mě fakt štve, je malý prostor na nohy. Patama pořád narážím do stupaček spolujezdce nebo výfuku. A s tím asi nic nenadělám, takže se učím jezdit s patama od motorky nebo mít nohy víc na stupačce, než jsem byl zvyklý. Ale zase nechci jezdit na lachtana. Tak to snad nějak vychytám. Kromě této nepříjemnosti jsem s motorku zatím moc spokojený. Těším se hlavně na cestování, protože věřím, že v alpských vracečkách nebo někde na trávě v kempu to s ní bude lehčí a zábavnější. Podvozek mi také vyhovuje, jezdím jen sám a tak neumím posoudit, jak by to bylo se spolujezdcem.
Věřím, že jsem si vybral ke své spokojenosti, ale to mi potvrdí až nová sezóna. Už se na ní moc těším a to je pro mě dobré znamení

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 13.02.24 v 07:51 10b.

Máme to asi dost podobně koukám... , já na 1.svezení s V85TT přijel na Sportce 1200 a taky mě to ovlivnilo v počátku negativně. Dnes už bych to zpátky nechtěl. Ta černá barva je fakt hezká.

vencysta
vencysta napsal 15.08.23 v 14:01 10b.

Skvělá volba

s4r
s4r napsal 30.04.23 v 00:05 10b.

Skvělá volba. Měl jsem možnost svézt se cca 170 km na V85tce a dostala mě tak, že bych jí hned bral… Ať dělá radost!

vitik
vitik napsal 03.03.23 v 10:34

Je to super motorka , když nespěcháš.

PavelSn
PavelSn napsal 02.03.23 v 10:21 9b.

Každý si svou cestu najde ? gratuluji k výběru … ten deflektor na plexi tam máme snad všichni

Více komentářů



TOPlist