PROFIL MOTORKY

Cagiva Raptor 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slavan
Vloženo 20.1.2023
Aktualizováno 8.6.2023
Zobrazeno 829x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Designér čumáku si liboval v tvrdejch drogách. Zbytek je rám MV, motor Japan, o5 tu máme dvě černý gumy a dokonce dva výfuky

Více fotografii

Motorka koupena od soukromníka

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - testovací jízda proběhla v půlce ledna, kolem dvou nebo třech bloků sídliště severoasijské metropole, takže kromě toho, že to má očekávatelné vibrace a je to celý hodně kompaktní, jsem nezjistil prakticky nic

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k velikosti bude v pohodě i pro menší postavy. S tím TeLecím litrem si asi nebude rozumět každej, takže vyzkoušejte a vybírejte podle vlastního pocitu.

Doplňky na motorce - Je z Itálie, takže nechybí fanfára

Recenze

Zatím v podstatě žádný.
Musel jsem nabít baterku, do konce zimy nechám párkrát pobublat na čerstvý benzín s VIF - trochu kulhá i na sytič, snad to bude OK.
Na vozíku seděla dobře celých asi 5 hodin plavby a když mi při odkurtování začala lehat, hrozně mile mě překvapilo, jak lehce se dá udržet a zvednout. Asi je ta hmota níž, než jsem zvyklej z bandasky a taky jí není tolik.
Jinak desetitisíce na tom najíždět nehodlám, bude spíš kolem komína a jen občas. Teda může se to změnit, ale na prasení si nechávám banďoura.
Než začne sezóna, koupil jsem si aspoň model.
Mně se ta podivná věc prostě hrozně líbí!

nějaký fotky vložím, až začnu jezdit.

Zdar, tak po pár tisících update
- Než na to vlezu a když z toho slezu a koukám na to, tak se stále podivuju nad podivností
- Do zatáček se vodí lehoučce, zadní tlumič mám nějaký aftermarket štelovací – bo tomu hovno rozumím, nechal jsem to nastavený, jak jsem koupil
- Oproti 4válci se v náklonu musí na plyn s citem, párkrát už mi to za apexem uchcalo
- Když se za to veme nad 4tis, tak se to na první 3kvalty rozmotá fakt pěkně
- Přední bremba paráda
- Spojčím dvojku na utáhlých kruháčích
- Nechtěl bych na tom cestovat – 250 -300km/den už není o pohodlí

I přesto, že bych rád zachoval co nejvíc origo dílů, jsem musel dát jiný zrcátka. Origa byly vyběhaný a při zrychlování se skápěly.
Při asi druhém výletu se uklepal tahokov před oil chladičem a někam ulítl, nechal jsem si vypálit z nerezu.
A nádobka na brzdovku se mi nelíbila, vyřešeno fuseklí.

Taky z toho občas ukápne olej, nechám přetěsnit řetězku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
strakon
strakon napsal 28.01.23 v 11:46

Ať dělá radost, mé Raptoří, V-Raptoří a Xtra Raptoří období už skončilo, ale budu na ně vzpomínat s láskou

Snekofon
Snekofon napsal 20.01.23 v 19:08 10b.

Na tohoto V-Raptora jsem hleděl dlouho, nakonec mě odradily detaily, ale přesně na občasné zabrblání kolem komína je to parádní exot!!

fsmoula
fsmoula napsal 20.01.23 v 17:36 10b.

Paráda

Více komentářů



TOPlist