Ochotná, spolehlivá, spolupracující motorka
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Polokapotovaná verze se tváří jako mamut mezi malými motorkami, trochu těžší (verze s ABS, velkým nosičem a poměrně velkým kufrem), ale čtyřválec chce jet tak, jak chceš, kam se koukneš, tam jede.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník, holky, nepříliš velký jezdec.
Doplňky na motorce - Padací rám, topcase, vyhřívané gripy
Recenze
Úplně první motorka po "autoškole" skoro ve 40ti letech. Po zimní proluce, kdy jsem předtím nenajezdila nic jsem se posadila a ... ono to tak úplně nešlo. Měla jsem pocit, že sedím na mamutovi, váhu jsem cítila v nohách i v rukách. Polokapotovaná verze se stacionárními zrcátky vedla ke zvláštnímu dojmu. V "druhé" zákrutě chybou jezdce s láskou odložena a okamžitě zvednuta a tím bylo po lásce. Zakoupena Suzuki 500GS a začínalo se od znova. Po dvou letech zpět na Hondu už s úplně jiným pocitem. Čtyřválec chce jet tak, jak chceš. Nemusíš pořád řadit, schroupne lecos. Bezvadně brzdí motorem. Se spolujezdcem bez problému. Obratná, kam se podíváš, tam jede. Dvoukotouč vpředu krásně brzdí. Jezdí okolo 6l/100km a ochotně dosahuje i 200km/h. Malé plexi umožní schovat se a je příjemně naklopené, čili komfortní cestování je i v 150 km/h. V zatáčkách podrží a chyby ochotně odpouští. Ochotně s tebou jede celý den. Ovšem není pro velkého jezdce a člověk musí mít zdravá kolena. Mě bohužel od 200 km bolela kolena i když se průběžně zastavovalo ...Škoda
Jinak motorka spolehlivě jezdí krátké tratě (práce) i v opravdu chladu, ale delší výlety. Manuální sytič pro drobně zručnější motorkáře.