Je to skútr mojí mamky, který si ale často půjčuji. Je to (bez slevy) levnější než MHD. Palivo 0,94 Kč/km.
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Byla to první motorka na který jsem jezdil, SH125 od táty se mi půjčovat nechtělo, protože je pocitově dvojnásobně veliké. Parádní ovladatelnost, jistý ale uskákaný podvozek, skoro žádné vibrace.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci (16 let), dojíždění do 100km/den, pro převážně obecní/městský provoz.
Doplňky na motorce - Kufr Kappa 30L
Recenze
Toto byl náš první skútr v rodině. Na tátu byl malý tak šel do SH125. Já měřím 178 cm a vážím 70kg takže na mě dostačující. Rozhodující faktory byly dva: Musí to být Honda a cena = Vision. Najeto má něco přes 3500km
Motor je živější na přidání plynu než SH125, ale ztrácí na výkonu. Při drag race s tátovým SH125 prvních 5 metrů vyhrává, pak ale SHčko mizí v dáli.
0-50 Km/h ... 6s
0-80 Km/h ... 16s
80-100 Km/h ... 17s
0-100 Km/h ... +- do 35s
Spotřeba na posledních 1500km je 2,18 L/100 Km
Na nádrž ujede tak 200 Km, pak je ručička na E, ale ještě by tak 40km ujel.
Na E10 benzín jede líp než na E5 (aspoň pocitově :D), a plná prémiového benzínu nestojí víc než 180 Kč i při těchto cenách (45 Kč/L)
Brzdy jsou ok, zadní je hodně mírná (buben) a nemá ABS ale má CBS. (levá páčka brzdí i přední kolo). Ovšem nikdy se mi nestalo, že bych zablokoval kola.
Ovladatelnost je vynikající, jen ty tovární čínský gumy stojí za prd. Úložný prostor pod sedlem není moc velký, ani otevřená helma se mi tam nevešla, tak jsme pořídili 30L kufr Kappa.
Motorka je čistě do města. Jezdím denně Rudná - Horoměřice a po Pražském okruhu se to těch 5,8km dá, ale dál než 10km by po dálnici nejel. Jako 85 Km/h na rovině udrží ale není to moc příjemný. Na to je minimum SH125 (nebo PCX to nevím jaký je ale moc jiný od SH nebude). Ve městě mezi auty boží. Na silnici moc ne. Na výlet na Vysočinu bych s tím nejel.
Abych to shrnul. Já radši jezdim na Visionu než na SHčku. Neumím to popsat. Je ovladatelnější, pocitově živější, zvuk hezčí (jestli se toto dá u skútru hodnotit). Jen kdyby na to prodávali použitelné plexi, to jediné bych tomu vytknul. Je to nejlepší dopravní prostředek od 16 let. Než elektro skútr nebo nějaká e-babeta je tohle 1000x lepší a užitnější.
Na mladýho kluka super recenze. Přeji mnoho šťastných km
Vision jsem měl a vzpomínám na něj doteď. Vynikající městský skůtr. Jeho obrovská výhoda byla pocitově velmi nízká hmotnost, poměrně živý motor, skvělá ovladatelnost. Motocykl byl skvěle navržen do města, kdy sice vzhledem nemůže konkurovat PCX, ale praktičností mu bude konkurovat asi málo co. Jeho největší slabinou je to, že pokud s ním pojede člověk dále, tak veškeré výhody městského provozu mizí a naopak se ukazuje odvrácená strana. Vysoká spotřeba při jízdě na vyšší rychlosti, nízký dojez, malá maximální rychlost na dálnicích.
Mám stejný i rok výroby, naprostá spokojenost ale to ABS tomu chybí, už dvakrát jsem sebou práskl o asfalt, musel jsem prudce zmáčknout obě brzdy, vždycky před přechodem když mi tam někdo vletěl.
Vision je parádní ve svoji jednoduchosti a schopnosti
Hezky napsáno. A poslední větu bych podepsal