splňuje vše, co potřebuju. Je to univerzál více orientovaný do terénu. Dá se na ní i někam dojet, když je potřeba
Výška jezdce: 192 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
AJP PR7: vlastnil jsem ji celé 3 měsíce, stačilo
První dojmy - Sedla okamžitě do ruky. Všichni mi to říkali a já to nechtěl a nechtěl slyšet...tohle je prostě super náčiní do terénu a taky na cestování terénem. Po zkušenostech a trápení s PR7 jsem spokojený.
Recenze
Jezdím 99% terén a jsem neskutečně spokojený. Měl jsem F800 GS a pak cca 3 měsíce PR7 od AJP. Musím říct, že geometrii a podvozkem je PR7 velká paráda. Problém vidím v tom, že ta motorka je za ty peníze neskutečně odflíknutá...má X problémů, které pochopím na 10 let staré motorce z 6té ruky, ale ne na nvé motorce za 300k...často na tu PR7 vzpomínám, protože má ěnco do sebe, ale ta 701 je uplně někde jinde tím, jak funguje a jaké je na ni spolehnutí. Hodně lidí říká, že je mnohem složitější, ale proč to má být špatně, když to funguje...
Ahoj. Taky by mě zajímalo podrobnější porovnání s AJP. Měl by to být snad jediný konkurent HQ. Alespoň tak se o tom píše a sám jsem taky nenašel na trhu nic podobnýho. Samozřejmě nepočítám oranžovou a teď už i červenou sestřičku. Za mě HQ nemá chybu...
No zajímavé číst toto o PR7, klidně tu přidej i tu PR7 a recenzi...
701 s kokpitem od Radeho nemá chybu