PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Anry
Vloženo 17.7.2022
Aktualizováno 17.7.2022
Zobrazeno 707x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dálniční střela. Dali jsme si spolu rok 2019/20. Když jsem ji měl kdysi od BMW půjčenou jako novinku na půl dne (cca 2006) Stála půl milionu a moc jsem ji chtěl. No a 2019 přišla moje chvilka:)

Motorka koupena od Karlose

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Veliká a dlouhá.

Recenze

Byl jsem bez motorky a kolega prodával...
Dálniční střela s hezkými polepy. Přezdívka Gertruda. Dá se tachometrových 300. Rychleji jsem na ničem jiném nejel.
Potíž je , že POŘÁD chce jet děsně rychle:) Pomalu, nebo šouračky po městě nebo okreskách ji moc nevoní. Priorita 1 třída a dálnice. Do zatáček je jí potřeba docela lámat, kvůli té délce. Karlos ji obdařil hezkými polepy, co jí designově dost prospěly a rozhodně omladily. Světlo jak z lokomotivy nebo 5 BMW zůstalo:) Téměř netřeba řadit. Jak automat. Navíc je jedno co tam máš za rychlost, 1,2,3,4,5,6 = vždycky vesmír. OD 6000 otáček zrychluje v přímce fakt ukrutně, no a od 9000 nahoru ještě víc:). A vždycky jedeš o mnoho rychleji než se zdá. Pro příslušný počet slov vkládám část popisného článku:)
Srdcem novinky od BMW je řadový čtyřválec o objemu 1157 cm3 s výkonem 123 kW/167 koní při 10 250 otáčkách a točivým momentem 130 Nm při 8 250 otáčkách. Na křižovatce si to můžete rozdat klidně i s Leošem Marešem, jeho Ferrari stačit nebude, tohle BMW zrychluje z 0 – 100 km/h za 2,8 sekundy. Maximální rychlost by se měla pohybovat na hranici 280 km/h. To vše při průměrné spotřebě pěti-šesti litrů naturalu na sto kilometrů. Plně natankovaná motorka váží 248 kilogramů, podle výrobce byl zlepšen poměr výkonu a hmotnosti – konkrétně o celých padesát procent. Novinkou, která nemá u motocyklů obdoby, je elektronické nastavení podvozku ESA (za příplatek). Pouhým zmáčknutím tlačítka nastavíte předpětí pružin a tím tuhost tlumení – jde to za jízdy i při stání s běžícím motorem. Přední kolo je odpruženo systémem Duolever, které tvoří dvojici rovnoběžných ramen. Zadní kolo je pak zavěšeno na jednoramenném systému Paralever.
Žijte blaze.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 19.07.22 v 22:34 10b.

Moc pěknej popis. Už jsem tu četl něco podobného od jiného uživatele a tohle bávo má něco do sebe. Umím si ty pocity i docela představit, jelikož sedlám podobnou raketu. Za vzhled a článek jasná desítka

Více komentářů



TOPlist