PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frybis
Vloženo 19.5.2022
Aktualizováno 29.8.2023
Zobrazeno 714x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Ukazatel zařazené rychlosti - Honda CBF 600 S 2005

Vloženo: 26.05.2022, Uskutečněno: 26.05.2022, Stav tachometru: 59500 km, Zhlédnuto: 76x


Tož minulý týden jsem si objednal ukazatel zařazené rychlosti od GIpro pro moji Hondu CBF 600 S r.v. 2005.

Instalace proběhla na několikrát, jelikož jsem na youtube marně hledal video pro můj ročník. Každý ročník má snad jinak poskládanou elektroniku, největší rozdíl je pak mezi CBF 600 N a CBF 600 S, tedy mezi kapotovanou a nekapotovanou variantou.

Postup u Hondy CBF 600 S r.v. 2005 (a pravděpodobně i 2004 a 2006)

1) odmontovat sedadlo spolujezdce
2) odmontovat sedadlo jezdce
3) odloupnout boční plasty - drží pouze na dvou gumových zátkách, stačí použit mírnou sílu směrem k sobě / od motorky ve vodorovném směru
4) odšroubovat šroub, který drží palivovou nádrž - je hned před sedadlem jezdce, vpodstatě tam, kde máte gule když sedíte
5) vytáhnout dlouhý šroub z místa popsaného v bodě č. 4
6) odšroubovat dva šrouby, které drží nádrž - vepředu, vpodstatě svisle pod řidítky, současně ty šrouby drží i kapotáž budíků a boční kapotáž, na každé straně jeden, příjemně dostupné
7) dle potřeby odmontovat kryt vzduchového filtru - 3 šrouby dokola, já to udělal, je pak víc "místa"
8) najít svazek elektroniky na levé straně motorky, hned napravo vedle vzduchového filtru - vše je to skryto v takovém gumovém polootevřeném obalu
9) rozpojit černý třípólový konektor - je tam opravdu JEDINÝ (ukazatel rychlosti, možno otestovat tak, že to rozpojíte, a půjdete se projet - když neukazuje budík rychlost, trefili jste)
10) do dvou konců černého třípólového konektoru zapojit dva bílé konektory sady GIpro - nebojte, opravdu nic jiného nikam nepasuje
11) opačnou stranu kabeláže GIpro protáhnetě hrdlem tohoto gumového krytu - je to dvoupólový konektor, který se pak připojuje k samotné koncovce displeje GIpro
12) tento kabel (bod č. 11) si postupně chytněte k hlavní kabeláži, která jde po nádrží směrem dopředu k řidítkům - nádrž není nutné odmontovat, stačí nádrž nadzvednout cca 5 cm a strčit pod ni v blízkosti sedla například nějaké dřevo - v sadě GIpro jsou i černé stahovací pásky - ideálně pomocí tohoto - a postupně si takto kabel s dvoupólovým konektorem doveďte do předku motorky k místu, kde budete dávat / lepit samotný ukazatel GIpro
13) nyní to nejhorší - pod nádrží, poblíž vašich kulí, když sedíte, a současně na levé straně, se nachází ECU box - engine control unit, tedy černá krabička do které jde tak 30 kabelů.
14) jste na levé straně motorky, koukáte na ECU box pod nádrží - horní řada kabelů - 3. zprava nahoře - ano, to je on, žlutozelený kabel
15) tento kabel (u vás, nikoliv až ZA ECU BOXEM, kde je vývod, a je to už druhá strana motorky) strčte do čokolády, která je součástí GIpro sady - tu čokoládu červenou na to lehce dáte, a zacvaknete pojistku
16) druhá polovina čokolády je volná, je tam otvor, do kterého strčíte z jedné strany (z druhé to nejde) neizolovaný kabel GIpro, který je 3. kabelem jednoho konce sady GIpro (zbývající dva konce už máme zapojené do ukazatele rychlosti, a druhá strana vám vede ke GIpro ukazateli vepředu k řidítkům)
17) vložíte malou ocelovou svorku, která je součástí sady GIpro, do čokolády - tím dojde k zarytí do obou kabelů a spojí se v jeden obvod - pořádně to stlačte kombinačkama - a zavřete na pojistku celou čokoládu v jeden balíček
18) zapojte koncový ukazatel zařazené rychlosti GIpro k tomu kabelu, který vám už vede pod nádrží postupně k řidítkům - dejte klíčky do polohy ON (není třeba startovat)
19) hotovo !! - po klíčkách v pozici ON by se vám měl ukazatel rozsvítit a napočítat od 6 do 1 (nebo možná obráceně, nevím) a ukazovat L (bliká)
20) bliká L = learning = vemte motorku ven, najděte si dlouhou silnici, a postupně jeďte na převody 1 až 6

ad 20) mrkněte se prvně do manuálu GIpro - je zde popsáno, jak vychytat fázi learning, tedy dobu, kdy se GIpro učí zařazené stupně - občas se to dle vybrané sady GIpro liší - pro CBF 600 S 2005 je to tuším tak, že máte jet na silnici - postupně řadit podle toho, jak vám ukazuje GIpro a vždy na tom daném stupni jet v otáčkách cca 3000 - 4000, dokud vám displej neukáže, že daný stupeň už umí a můžete přeřadit na vyšší

Snad to někomu pomůže, na Youtube není ročník 2005.

Foto - na jedné je svazek elektroniky pod gumovým krytem. Zde provedete body 9, 10, 11.

Foto - na druhé foto je ECU box pod nádrží z levé strany. Zde provedete body 13,14,15,16,17. Levou rukou ukazuju ukazováčkem na kabel, na který červená čokoláda přijde. Pod palcem držím volný kabel ze sady GIpro, s neodizolovaným koncem, který do této čokolády strčíte, při pohledu na foto "z leva zespodu".

howg

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist