Moto složené pro mě a pro mého staršího syna (15)
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Chtěl jsem něco na pole, lesy, louky, ale hlavně na závod "Ve stopách zlínské šestidenní". Dělal jsem na ní cca rok a půl po večerech. Hlavně šlo o to, mít takovou, co se neokouká a nikdo v okolí podobnou nemá.
Recenze
Na moto je zesílený rám a kyvná vidlice plus nové uložení.
Stupačky posunuté o kousek dozadu a níž (lepší jízda ve stoje).
Přední tlumiče z Jawy 350 jsou o 7cm delší, zadní také z 350tky, mírně položené a zvednuté o 4cm.
Přední kolo 21 dvouklíč a zadní 18.
Motor má sníženou hlavu, upravené veškeré kanály, vyleštěnou ojnici, kliku a samozřejmě nová ložiska plus výbrus.
Karbec kopie Mikuni 28mm.
Nádrž ošetřená zevnitř kaučukem.
Natažena nová el. a instalováno 12V VAPE + kondenzátor místo baterky.
Barva komplet komaxit.
Blatníky, řídítka, výfuk a bočák jsem zbastlil sám.
Jízda super, ale potřebovala by zhubnout tak 10 - 15kg (vysoká hmotnost tyto stroje dosti limituje).
Hmm, na hubnutí už toho moc nezbývá, pokud nechceš jít do plastových blatníků a filtrboxu, případně na jiné světlo, jiné ráfky.
Zetka je prostě kovářská práce, tam s váhou moc velkou parádu nenaděláš.
Druhá věc je, že zas tak snadno nezalomíš nebo nerozrazíš, jako Jawu.
Co dodat - tohle nebude nikdy designově pěkná motorka. Takže ji musíš brát takovou, jaká je.
Na blbnutí paráda!