PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Classic EFI (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jenda_K
Vloženo 23.10.2021
Aktualizováno 23.10.2021
Zobrazeno 1 131x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úplně nový veterán z Indie, vyrobený z kovových materiálů, za využití projektové dokumentace dodané z Anglie v r. 1955

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - Domy z jízdy, seděl jsem na motorce znova prvně po 25 letech takže nějak se necítím kompetentní hodnotit. Vybíral jsem hlavně kvůli vzhledu,

Doplňky na motorce - Jedinou úpravu kterou jsem udělal je osazení LED světlometu, alternátor na motu je slabý a na volnoběh nestíhal přes nevypnutelné osvětlení dobíjet.

Recenze

Chtěl jsem si pořídit veterána, ale moc dobře o sobě vím že pěkného veterána bych nechtěl používat pro pravidelné ježdění.
Takže jsem si pořídil tohle, je to retro není to retro? Ti Indové je vyrábí už 50 let jen s mírnou evolucí.
Jízdní vlastnosti , výkon, pohodlí nepředurčují tento stroj na nějaké velké cestování, nejlépe se na ní cítím na okreskách, kde nemusím překážet kamionům neboť nad 90 km/h už to není komfortní jízda, jednoválec nepostrádá vibrace a rezerva výkonu na předjíždění žádná není. Motor je příjemně pružný ale nějakou výkonovou špičku je zbytečné hledat. Prostě jednoduchá motorka na ježdění kolem komína a kochání se krajinou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
callowsick
callowsick napsal 30.10.21 v 17:35 10b.

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 24.10.21 v 16:45 10b.

Tyhle Enfieldy se nikdy neokoukají.
Parádní motorka.

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 24.10.21 v 15:18 10b.

Vybral jsi dobře. A "toulavé boty" jdou provozovat i na tomto stroji viz.foto.Letos v květnu jsem byl na Peloponésu "lehce"přes pět tisíc kilometrů...

kain80
kain80 napsal 24.10.21 v 14:50 10b.

Milan1963
Milan1963 napsal 24.10.21 v 12:23 10b.

Krasavec, at' i dál dělá radost.

Více komentářů



TOPlist