Úplně nový veterán z Indie, vyrobený z kovových materiálů, za využití projektové dokumentace dodané z Anglie v r. 1955
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Domy z jízdy, seděl jsem na motorce znova prvně po 25 letech takže nějak se necítím kompetentní hodnotit. Vybíral jsem hlavně kvůli vzhledu,
Doplňky na motorce - Jedinou úpravu kterou jsem udělal je osazení LED světlometu, alternátor na motu je slabý a na volnoběh nestíhal přes nevypnutelné osvětlení dobíjet.
Recenze
Chtěl jsem si pořídit veterána, ale moc dobře o sobě vím že pěkného veterána bych nechtěl používat pro pravidelné ježdění.
Takže jsem si pořídil tohle, je to retro není to retro? Ti Indové je vyrábí už 50 let jen s mírnou evolucí.
Jízdní vlastnosti , výkon, pohodlí nepředurčují tento stroj na nějaké velké cestování, nejlépe se na ní cítím na okreskách, kde nemusím překážet kamionům neboť nad 90 km/h už to není komfortní jízda, jednoválec nepostrádá vibrace a rezerva výkonu na předjíždění žádná není. Motor je příjemně pružný ale nějakou výkonovou špičku je zbytečné hledat. Prostě jednoduchá motorka na ježdění kolem komína a kochání se krajinou.
Tyhle Enfieldy se nikdy neokoukají.
Parádní motorka.
Vybral jsi dobře. A "toulavé boty" jdou provozovat i na tomto stroji viz.foto.Letos v květnu jsem byl na Peloponésu "lehce"přes pět tisíc kilometrů...
Krasavec, at' i dál dělá radost.