PROFIL MOTORKY

Moto Morini Super Scrambler 1200 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kentucky
Vloženo 7.9.2021
Aktualizováno Včera v 18:57
Zobrazeno 1 815x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorku jsem si koupil nejen proto, že se mi líbila, ale hlavně a především pro ten motor.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rimoto (Třebíč)

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Mám rád hlavně dvouválce, ale projev tohoto motoru se snad ani nedá nijak popsat. Pokud se nesvezeš a nepocítíš to, co se pod tebou děje, když vezmeš za heft a probudíš motor k životu, nemůžeš to nikdy pochopit. Nebudu k tomu už nic psát, to se opravdu musí zažít.

Motorku bych doporučil pro - Myslím si, že motorka je určená pro motorkáře, kteří už vědí, co chtějí za řídítky zažít, tzn. nic sterilního a hlavně ji chtějí sami ovládat bez asistentů. je to syrovější požitek z jízdy a ten (a teď se opravdu nechci nikoho dotknout), obzvláště na Japonci nezažiješ (a nemyslím to opravdu ve zlém).

Doplňky na motorce - Na moto jsem si objednal přední štítek (moc se mi líbí a je i celkem funkční), boční kožené kryty na nádrž, malou brašnu na nářadí a velkou uzamykatelnou brašnu s držákem, ale s motorkou nebyly k dispozici. Dorazily až včera, dnes mi je nainstalovali, ale brašny ještě nepřišly, takže budu muset ještě chvilku vydržet. Hold "C O V I D" ovlivňuje hodně dodavatelů.

Recenze

Když jsem poprvé přišel k motorce a vzal do ruky heft, abych ji narovnal a nasedl, byl jsem fakt vedle. Ten první pocit je, jako by jsi vzal do ruky kolo. Úžasně lehký a vyvážený pocit.
Mám zatím jen přes 1 tis. km a je poznat, jak se motor krásně uvolňuje.
Dnes jsem byl na prvním servisu po 1 000 km a konečně můžu dát i ca 7 000 otáček. To je fakt mazec, co se ozývá hlavně z motoru. Podvozek je od malé firmy Muppo, je plně stavitelný, jak předek, tak zadek, ale z továrny je nastavený tak akorát mezi správnou odezvou od předního kola a slušným pohodlím. Žádný jízdní asistent, lankový plyn, pouze povinné ABS, které se dá palcem na řídítku vypnout (samozřejmě jen na zadním kole, ale aspoň tak). Nemohl jsem si pořád vybrat kryt na nádrž proti poškrábání od zipu bundy, nakonec jsem tam dal plastickou samolepku se svou fotkou za pár let :)
Několikrát se mi stalo, že se v náklonu ozval zvuk jako když brousíš stupačkou (pouze napravo), bohužel jsem zjistil, že je to kryt výfuku. Asi ho budu muset tak za cca dva roky objednat nový (viz foto). V sobotu jsem se vydal cestou necestou. Zjistil jsem, že motorka je opravdu jen na polňačku a šotolinu. Na makadamu jsem si málem rozbil hubu. Upřímně makadam už zkoušet nebudu, přenechám to terénním motorkám. Jinak ale, polní cesty a louky v pohodě a na silnice pneu úplně v pohodě, až po okraj bez žádného uklouznutí. Jsou to hold Pirelli :) jen přehazování není jako na sportovních gumách, ale na to jsou snad jiné motorky. Po poslední sezóně mám najeto něco přes 7,5 tis. km. Spotřeba je i v opravdu ostřejší jízdě okolo 6 litrů (cca o litr méně než uvádí výrobce), takže na nádrž jezdím cca 160 -180 km než se rozsvítí kontrolka. Pak jsou v nádrži ještě min. 4 litry benzínu. Stejně po těchto kilometrech na naháči zastavuji, takže pro mě je to v pohodě. Snažím se tu motorku kilometrově šetřit, protože takových motorů s podobným charakterem je dnes už opravdu velmi málo. Chtěl bych, aby mi vydržela opravdu co nejdéle, nejlépe už do konce...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bazalka
Bazalka napsal 20.02.24 v 07:23 10b.

Animals21
Animals21 napsal 03.05.22 v 14:26 10b.

Nádherná motorka

FoFr1
FoFr1 napsal 02.10.21 v 23:30 10b.

Top bike

Gemil
Gemil napsal 29.09.21 v 19:41 10b.

nexus
nexus napsal 26.09.21 v 14:39 10b.

do té bych taky šel

Více komentářů



TOPlist