RVM. Solidní, bez problémů, na pojížďky i pohodlné delší cesty.
Motorka koupena od FIRMA:MotoTrend (Opava-Předměstí)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Výborná ovladatelnost, pocit jistoty
Recenze
1. Dobrý poměr cena užitná hodnota
2. Je to univerzální mašina, na pohodu, nikoli nudná
3. Pohodlné ježdění, výkon úměrný mému věku, pár koníků navíc by nebylo na škodu
4. Kvalitní dílenské zpracování
5. Za vlhka se rosí přední světlomet
6. Najeto 3 tis., takže má vše před sebou, včetně delších cest
Ahoj Willy, pokud jsi jel na Hodně CBX 500, tak ten výkon je cca stejný. Nic pro divočáky, ale nuda taky ne. Jsem spíš pro pohodu a bezpečnost na silnici, takže za mně spokojenost. Jezdím ve 2 se 14 letou 50 ti kg dcerou (na fotce) a nemám pocit, že by to motorka nedávala. To zpracování je fakt velmi slušné. Nic nevrže, jak kdosi recenzoval. Zatím po 3300km malo zkušeností, letos bude více ježdění, tak občas něco napíšu.
Za mne pěkná motorka . Jen škoda,že recenze není obsáhlejší.
Oproti Hondě CB 500X je i lépe vybavená ( USD vidlice,2 kotouče vpředu,zadní letmý blatníček...).
Tato motorka mne zaujala a uvažuji o ní,jen mne trochu odrazuje docela malý výkon motoru.
Záporné komentáře typu je to šmejd z Číny apod. od lidí,kteří ji beztak ani neviděli naživo,neberu v potaz.
Mně se opravdu líbí a jsem mile překvapen jejím dílenským zpracováním a použitím kvalitních komponentů.
Ať slouží a dělá radost.
Ahoj Johny, vidím to stejně. Po 5 tis.. Ventily mi mi taky přijdou po 8 tis. Moc brzy .. pokud ti odpověděl výrobce, že po 20 tis., není co řešit. Jinak díky za odkaz, objednal jsem ty světla a další drobnosti, tak až to přijde dám vědět, jaká je kvalita, apod... Jinak jel jsem ve 2 dospělých. Já vážím 105, další osoba 67, plus něco v kufrech, tak jsem chtěl zjistit, jak to motorka zvládne. Při běžném kochacím módu jízdy se to v pohodě dá. Logicky lehce více podřizování.
Ivanhoe62: jestli myslíš interval, který Ti hlásí palubní deska, tak na ten se vykašli. Normálně podrž pravé tlačítko, tím to smažeš a je hotovo.
První interval nech jak je psáno na 1000km, pak na 3000km a pak na 8000km. Doporučuji se pokusit domluvit, že budeš držet pravidelných 5000km a ne 4000km - to mě prostě připadá zbytečné, zvlášt když samotná Jawa má třetí interval právě po těch 5000km a výrobce připouští i 6000km bez problému.
Vůli ventilů nechám řešit asi až po 20 000km, jak mě psal výrobce. Kromě jiného, aspoň co jsem já zjišťoval - doposud nikdo neví průměr ventilových podložek. Asi jsou stejné jako na Hondě CB500, ale potvrzené to nemám a samotná Jawa také neví... Kdybys věděl, prosím o info.
Ahoj, tak servisní interval je prapodivný...po 500 km olej, filtr. Další měl být po 2 tis., Aae dealer sám navrhl po 3000, což proběhlo. Dále jsme domluveni po 8000, včetně vůle ventilů. Tak mám co dělat, abych to do konce sezóny nahrkal?.