Krásná, dravá, pořád by chtěla zvedat přední kolo do luftu. Motor je fakt magor, co jede už z nízkých otáček a vytahuje mi pastelky až k omezovači. Tu povahu motoru si člověk zkrátka zamiluje.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Skvělý jednání, nejzábavnější koupě motorky v mém životě, motorku jsem si nechal přivézt domů, skoro až do garáže :-))
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: Výrazně dražší, těžší, nemá tak zábavný motor
První dojmy - Žádnej vyloženě sportovní posez - relativně docela vzpřímená jezdecká pozice, takže se na ní dá v pohodě i cestovat - za mě posez super. XSRo je i strašně lehký - do zatáček padá sama, manipulace na místě naprosto bez problémů. Lidi, kteří na té mojí seděli, nechápali tu lehkost :-) Palivová mapa A je ucukaná. Jezdím STD mapu. Síla odspodu - návyková. Malá nádrž - malý dojezd. Nádrž opticky zvětšují hliníkové kryty.
Motorku bych doporučil pro - Všem, co mají rádi moderní nakedbike v retro balení. A taky všem, co to mají v pořádku mezi ušima.
Doplňky na motorce - Plexi Barracuda, zpětná zrcátka Barracuda, spodní slidery origo Yamaha, vrchní slidery SW-Motech, brašna na sedlo RSA, rolny na kyvce Barracuda, mřížka chladiče, rozšíření zrcátek M-Style, rozšíření patky bočního stojanu originál Yamaha, boční protektory na nádrži originál Yamaha, tankpad do barev motorky, možná ještě něco přibude, ale zatím netuším.
Recenze
Jízda: velice zábavná, na téhle motorce se v životě nestane, že by se člověk nudil a to hlavně díky té povaze motoru a odstupňování převodovky, potažmo váze motorky.
Motor: jsou zde 3 palivové mapy. A mapa je ucukaná, ale motor reaguje na přidání fakt pekelně. To máš prostě v tu chvíli pocit, že máš mezi nohama jadernej reaktor. Tady je potřeba to mít v pořádku "mezi ušima." B mapa je sametová, uhlazená, tupá, nenásilná, naprostý opak od A mapy, vhodná do deště. No a nakonec je tu STD mapa, kterou používám nejčastěji. Ta je tak akorát pro cokoliv. S ní se dá kochat i jezdit jako dobytek. Jediný, co mě na motoru štve, tak jsou vibrace od 4500 otáček a motor nebo respektive voda v něm se pomaleji ohřívá. Zpětná zrcátka se pak rozvibrují a auta v nich vidím rozmazané. Musím ovšem podotknout, že mám namontováno rozšíření zrcátek, protože jsem viděl jen svoje lokty a ramena.
Brzdy: axiální pumpa a brzdy Advics. Funguje to skvěle. Nemám co vytknout.
Podvozek: je teda tvrdší, naladěný na sportovnější jízdu. Vážím 82kg a na rozbitých silnicích to není vůbec okey, ale tam tahle motorka není určená, že jo. Zkusím hrábnout do nastavení. Podvozek je slabinou.
Ovladatelnost: ta je příkladná a tedy výborná hlavně díky tomu, že je motorka fakt lehká. Široká řídítka jsou super, žádný kvedlačky jako tomu bylo na CBF 500 z roku 2006.
Spolujezdec: hele jezdit na týhle motorce se spolujezdcem nechceš a asi taková jízda nemá smysl... Tohle je spíš takovej jednositz a místo pro spolujezdce je spíš takový krizový, když bys musel jooo nutně někoho převézt a nebyla by jiná možnost.
Úložný prostor: ten je úsměvnej - miniaturní prostor pod sedačkou a vejde se do něj tak lékárna a nic jiného.
Spotřeba: pořád se mi ta spotřeba motá kolem 6 litrů, záleží asi na palivový mapě a na momentální nervozitě pravý ruky.
Jinak mám najeto zatím jen 2500 km a žádná porucha a doufám, že to tak zůstane hooodně dlouho.
Heeej, to na čem sedíš, je pěknej chameleon. První, co mě napadlo, byla "vážka"! Max lehounká, žravá a dravá a bleskově rychlá. Ta zábava z ní kouká na sto honů. Dost dobře napsaný!
A dík.
bruttopyr: Souhlasím. Teď jsem instaloval homologovaný laděný výfuk od G.P.R. - -model M3 Inox a nemá to chybu. I s oběma killerama (má to 2 killery - klasický koncový a pak z druhé strany koncovky u svodu) je ten zvuk naprosto famózní. Vyndal jsem jen ten koncový a ten zvuk je peklo, při protůrování na místě se člověku rozvibruje hrudní kost )
Nejlepší barva!
Těch pár malých a nepodstatných nedostatků nemůže zastínit skvělý zbytek stroje!
Nádherná mašina . Já mám celou černou. Změkčil jsem nastavení , je to komfortnější.
Vyměnil jsem výfuk, zvuk je daleko lepší.
Tak hodně km
Ahoj, mam ju tiez este sa hram s nastavenim pruzenia lebo ked prejdem nejaky hrbol a nebodaj je v zakrute tak motorka tancuje. Inak prajem vela stastnych kilometrov!