PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník storeman
Vloženo 16.6.2021
Aktualizováno 16.6.2021
Zobrazeno 2 441x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Posun o stupeň víše a další splněný sen!

Motorka koupena od FIRMA:Automotospeed (Češnovice)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Na střídání motorek jsem zvyklý a věděl jsem do čeho jdu, tak mě nic zásadního nepřekvapilo. Po čtyřech rocích na Dakaru jsem chtěl něco silnějšího na silnici, něco dvouválcového a novějšího a to se mi splnilo. BMW F800GS je silnější, má dva válce a především konstrukčně je o generaci novější. Jízdní vlastnosti po silnici jsou v porovnání s Dakarem úplně někde jinde. V terénu už bych to možná hodnotil obráceně, ale nebude, protože F800 jsem pořídil na silnici a do terénu přikoupil KTM LC4 640.

Motorku bych doporučil pro - Myslím že u BMW F800 GS jde o univerzál s kterým se dá jezdit denně do práce. Dá se na něm cestovat. Je vhodný i k občasným vyjížďkám okolo komína a zvládne ho každý průměrně zdatný motorkář či motorkářka!

Doplňky na motorce - Báwo má padací rám, hliníkový kryt pod motorem a velký neoriginální kufr.

Recenze

BMW F800 GS jsem vybral po velmi dobrých zkušenostech s BMW F650 GS Dakar.
Dakara jsem měl jako takový univerzál na silnici a do lehkého terénu a to Dakar splňuje, ale minulý rok se mi podařilo sehnat KTM LC4 640 ve velmi dobrém stavu, obul jsem ji do chlupatých botiček a protože jsem tím pádem vlastnil dvě podobné motorky, rozhodl jsem se Dakara vyměnit za něco silnějšího, novějšího, dvouválcového a aby to zase bylo enduro.
A když se objevilo toto báwo, v dobrém stavu, koupené u nás, žádný dovoz, mělo jednoho majitele, za slušný peníz a s malým nájezdem km, nebylo co řešit!

Nejsem žádný zkušený testovací jezdec a toto není žádná novinka na trhu, tak z těch zkušeností snad jen to co mě tak trochu zaujalo a jde spíš o sílu zvyku než nedostatky:
To zapínání a hlavně vypínání směrových světel??? Zapnout levý blinkr levým palcem a pravý pravým palcem ještě jde, ale to vypínání blinkrů jen pravým palcem je vopruz!
Musím se na to soustředit, nebo se i podívat a většinou si při tom vrknu plynem!?
Kladem je, že se po určité době a ujeté vzdálenosti směrovky vypínají sami. Stačí se jen naučit odhadovat tu vzdálenost a dávat blinkr tak, aby se po projetí křižovatky sám vypnul.

Druhá věc, která mě zaujala, je podle mého malá účinnost přední brzdy. Tedy ona brzdi dobře, ale snad se vůbec nedá zablokovat. Opět jde asi jen o zvyk. A možná i záměr konstrukce, protože zablokované přední kolo na motorce znamená většinou pád na držku!

A třetí věc která mě trochu překvapila, je dost blízko naskládané rychlosti 4, 5, 6.
Ta pětka i šestka by mohly být delší, protože povolenou rychlost dosáhnu při poměrně nízkých otáčkách na čtyřku a pětka a šestka jsou tam zbytečně.
Samozřejmě vím, že toto není žádný supersport, a tato motorka s velkým předním kolem nemůže lítat 250.

No a proč byla tato konkrétní motorka relativně levná: Nemá počítač a nemá vyhřívané rukojeti. Prostě něco na něco.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 20.06.21 v 10:04 10b.

Kirja
Kirja napsal 20.06.21 v 09:29 10b.

je opravdu zachovalá. Teď už budeš stíhat i na rovinkách

Frodo89
Frodo89 napsal 17.06.21 v 22:07 10b.

Gratulace, mam dojem že jsi udělal dobře F800 Je celkem povedeny stroj s přijemnym motorem a Bavorackym bezchybným podvozkem.

H1000
H1000 napsal 17.06.21 v 13:25 10b.

Tak jo, gratuluji k volbě. A ať to lítá.

Paulano
Paulano napsal 17.06.21 v 08:35 10b.

Více komentářů



TOPlist