PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 955i (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MartyBar
Vloženo 21.5.2021
Aktualizováno 21.5.2021
Zobrazeno 1 020x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


A je tu zas! Koupil jsem si zpět tuto svojí postarší mašinu!

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Po tom co jsem prodal Explorera 1200 a šel zpátky do 955i jsem se bál že to nepojede. Ale ono to jede! a docela svižně...

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně bych doporučil cestovatelům. Je poměrně k mání za rozumné peníze , ceny náhradních dílů nejsou např. oproti Japoncům vyšší. Hlavně víceméně jsem potřeboval jen díly spotřební jako pneumatiky, destičky, filtry a oleje.

Doplňky na motorce - Motorku jsem dovybavil hlavním stojanem, nosičem bočních kufrů, Dále voltmetrem a ukazatelem zařazené rychlosti. Také samo držákem GPS a zásuvkou na 12V Mám i vyhřívané hefty ale ty moc nepoužívám ..jak jsem psal výše, palubní síť není nadimenzovaná na tu hromadu dnešních pitominek.

Recenze

S touto motorkou mám bohaté zkušenosti. Míval jsem Tigra 900 pak tohoto 955i dále Explorera a po ročním zatmění mysli kdy jsem obcoval se SuperTenere 1200 jsem šel zase do Explorera. Nakonec rozhodla náhoda když jsem se dozvěděl že můj bývalý Tiger 955i je na prodej a tak jsem ho koupil zpět. Pak jsem přemýšlel co se dvěma motocykly budu dělat? A tak rozhodly právě ty zkušenosti. O 955i vím hodně , myslím že bych 90% poruch dokázal sám opravit. Motorka je to výkonná a když pominu několik vrozených vad na které je třeba si dát pozor doveze vás daleko, pohodlně, rychle a bezpečně.
Takže bacha na toto:
- Dobíjení. Nejen že shoří regulátor ale umí to i alternátor samotný. Důležité je nepřetěžovat palubní síť mít v dobré kondici akumulátor a nainstalovat si voltmetr aby jste viděli když se začne něco dít v předstihu.
- motorky po bouračce mívají naprasklý rám za krkem říjení. Já tam mám pro jistotu vevařenou výztuhu.
-připojení benzínových hadic k palivovému čerpadlu je originálně plastové. Časem plast křehne a stačí jen zahýbat hadicí a plastová "rychlospojka" praskne. Dají se sehnat kovové. Je dobré je preventivně vyměnit .
S motorkou jsem vždy jezdil hlavně na silnici. Do terénu je těžká a po zkušenostech se starším modelem Tiger 900 kdy jsem si myslel že to může být Dakarský speciál (on tedy v podání Ivo Kaštana skutečně jeden rok na Dakaru byl) jsem s touto motorkou stejné chyby už nedělal. Samo zvládne polní cesty ale viděl bych ji spíše na dálkové cestování. S touto jsem byl např. na Krymu a zvládl jsme to oba.
Spotřeba nějakých 5,5L tím pádem dojezd nějakých 350km. Olej nikdy nepapala a tak stačí mít sebou jen sprej na řetěz.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist