PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomProv
Vloženo 3.5.2021
Aktualizováno 3.5.2021
Zobrazeno 852x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovní parník, na kterém se chystám dojíždět do práce...a občas na skok na jih Evropy atd.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1260S: Nevyhovoval mi divoký, dvouválcový projev motoru. Navíc poměrně vysoká.

První dojmy - První dojem byl velký respekt k velikosti a váze motorky. Navíc nato, že byla 4 roky stará, byla od bývalého majitele vymydlená a naleštěná jako kdyby sjjela právě z výrobního pásu, tudíž jsem se při seznamovací jízdě o ni dost bál.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, kdo se nebojí váhy motorky a má cestovatelské ambice. Dalekému cestování nahrává i dokonalý motor, který spolu s originálním výfukem neotravuje hlukem, má dostatek síly a je hodný a nezákeřný.

Doplňky na motorce - Padáky, dopňková světla (mlhovky), ukazatel zařazené rychlosti, vyhřívané gripy, krycí mřížka chladiče.

Recenze

Mám ji pár dní, takže zatím opatrná seznamovačka. Motorka je těžká, při manipulaci na místě musí být velká opatrnost. Pokaždé při vyparkovávání doma musím vycouvat z garáže, a to ještě do oblouku a trochu do kopečku, takže jemně naklonit, opřít o sebe a pomalu jedeme a funíme. Po nastartování je motor poměrně hlasitý, ale po pár desítkách sekund se otáčky sníží a čtyřválec si začne tiše vrčet. Sedlo je dost prohnuté, takže i přes mohutnost motorky, se svými 180 cm v pohodě dosáhnu na zem. Ergonomický trojůhelník je pohodlný, nohy zalomené jen lehce a tělo lehce předkloněné. Rozjezd nevyděsí, motor dovolí pohodovou, pomalou jízdu, je krásně pružný, takže nenutí neustále řadit.
S řadící pákou jsem měl drobný problém. Velmi obtížně mi šla řadit jednička. Zkoušel jsem to na místě nebo těsně před zastavením a vše špatně. Přisuzoval jsem to buď poruše převodovky nebo novým motobotám, které jsou velmi tuhé a necitlivé, ale nešlo to ani v teniskách. Nakonec jsem zjistil příčinu, takovou blbost . Na gripech jsou přilepené vyhřívací Oxfordy. Jenže levý grip se protáčí. A v místě, kde z něj vedou kabely, má gumový výčnělek. Když se grip protočí a výčnělkem se posune oproti páce spojky, ta se zmáčkne nedostatečně. Ostatní rychlosti šly řadit v pohodě, jen ta jednička nechtěla a bylo to tou nedomačklou spojkou.
Moje manželka už se těší na cestování. Vzadu za mnou má spoustu místa, luxusní držadla a možnost opřít se o kufr. Jakmile nastane lepší počasí, někam vyrazíme.
K počasí se váže i mé dojíždění do práce. Ranní teploty by měly být alespoň 5 stupňů, jinak pneumatikám nevěřím. Mám to necelých 30 km, město a dálnice 50 na 50. Jak budou km přibývat, budou přibývat i zkušenosti, takže dám vědět.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CharlitoCZ
CharlitoCZ napsal 25.07.21 v 08:45 10b.

Slušný posun, tak ať slouží

NIKIS2202
NIKIS2202 napsal 23.05.21 v 08:01 10b.

Ahoj, tak tomu říkám pořádný posun oproti Aprilce . Nádherná mašina jednoznačně na cestování, super. Můžeme něco domluvit...
Užívej si to, ale zatím opatrně...

Paulano
Paulano napsal 10.05.21 v 15:13 10b.

Pěkná strojovna

TomProv
TomProv napsal 04.05.21 v 08:05

Díky za vaše reakce

jiřus69
jiřus69 napsal 04.05.21 v 08:02 10b.

Super kousek a dobrá volba
Taky jsem se málem stal majitelem

Více komentářů



TOPlist