PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jawak634
Vloženo 10.4.2021
Aktualizováno 10.4.2021
Zobrazeno 743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 3 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 11.04.21 v 09:31 10b.

Dobrá volba, at' dělá radost. Já měl 634 i 640, ale 640 byla vynikající. A měla i kulaté světlo a kotouč. Ted' jezdím na 660, ale i 350 má svoje plusy.

Johny_R
Johny_R napsal 11.04.21 v 08:13

Ahoj a přeji Ti hodně zdaru a radosti s novým strojem. Neboj, motor 638 je docela povedený, respektive já jsem s ním nějaké starosti neměl. Je hlasitější, zvoní jak příborník, ale to je snad celohliníkovým provedením. Ložiska jsou snad OK, na současném motoru mám 40000km bez nějaké výměny, opravy. Spojka 638 má své mouchy, ale kdo ji zná, tak ji umí udělat a funguje dobře - neměl jsem s ní problémy. Na současném motoru je spojka typu 634, kterou znáš - funguje dobře, jen mám problém s přenesením výkonu - na nižší kvalty prokluzuje, ale motor mám lehce poladěn, ve skvělé kondici. Karbec se sytičem je věc, na kterou nikdy nebylo potřeba sahat. Novodobý si kluci velice chválí, já jsem přešel na DellOrto.
Hlavně nic neodfláknout, kouknout na svorky alternátoru, usměrňovače, nebo to vyhodit a dát VAPE, bezkontakt a bude to spolehlivý stroj.

Targus
Targus napsal 10.04.21 v 22:47 10b.

Tož vítej v klubu zoufalců, chlape. Hned zkraje tě zklidním - pardon - uklidním prohlášením, že v Jawě nikdy předtím, ani potom nevznikalo nic horšího, než tento bastl.
Vím, o čem mluvím, protože u nás v garáži stojí rovnou tři.
Ještě budeš rád vzpomínat na čtverácký přeplavovací karbec...
... a bytelnou spojku...
... a ložiska, která tam opravdu patří a nikde "jen tak" nezbyla...



TOPlist