renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mastodont
Vloženo 5.4.2021
Aktualizováno 5.4.2021
Zobrazeno 604x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Černá kráska s cestovními ambicemi a motorem se sportovními sklony.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTX 1300: Když jsem se na ní posadil, věděl jsem, že to není ono...

První dojmy - Roky jsem jezdil na menším sourozenci od Yamahy, Dragstar 650 custom. Po letech to chtělo něco většího, ale nechtěl jsem úplně usedlou mašinu s obrovským plexisklem. Hned v inzerátu mi padla do oka. Jedno sedlo, zakázkové výfuky, široká řidítka... Po svezení bylo jasno, ten posez, který nemá s originálním cruisrem nic společného mě prostě bavil.

Recenze

I přes některé nedostatky, které znamenaly investice do budoucna jsem ji chtěl. A když už jsem pro ni jel přes celou republiku, rozhodl jsem se jí koupit. Zapůjčená dodávka obstarala odvoz z Moravy na Šumavu. První sezona proběhla beze změn na motorce. Na seznámení jsme najeli cca 6000 km. Vše úplně v pohodě až na jedno prasklé plynové lanko. Oproti Drakovi 650 samozřejmě úplně jiný svět. Výkon neporovnatelný, váha také. Jenže ten výkon a kroutící moment vám dovolí mnohem větší zábavu, tedy pokud se srovnáte s motorem. Zpřevodování a průběh výkonu je na cruiser dost specifické. Na 1 se nedá jezdit, 2 tahá jak blázen... Najít převodový stupeň, na který jezdit po městě je téměř nemožné. 3 pod 60 km/h nic nepobere a 2 rozhodně nechce jet 50, 60 km/h. O to větší zábava je ve vyšších rychlostech. 3 se 4 se dá točit až bůh ví kam. Krásně si můžete v zatáčkách podřadit a zmizet pryč. 5 neřadím dřív než ve 110 km/h, ale i mnohem déle. Kdo chce cruiser se sportovněji lazeným motorem, tady je. Kdo chce něco na klidné cestování, osobně bych volil jiný stroj. Brzdy jsou dostačující, pokud to máte v hlavě trochu srovnané, ale váha stroje je znát.

Zima 2020/2021 byla ve znamení oprav a úprav.
Zásadní změna je přidání druhého sedla a opěrky spolujezdce a s tím spojené úpravy druhého sedla a opěrky, aby byly designově shodné se sedlem řidiče a boční brašnou. Byl to takový malý ústupek, aby se mnou mohla občas vyrazit na víkend i manželka, ale i cestování v jednom to podstatně ulehčí. Konečně mi nemusí kámoši vozit stan se spacákem a můžu si ho odvést sám. Druhá velká změna, je kompletně nové lakování, to "původní" bylo hlavně na nádrži dost tristní. Proběhly i další drobnosti, jako nalakované páčky, nové omotávky výfuků atd. Samozřejmostí jsou nové brzdové destičky, olej apod. Pro ulehčené cestování jsem nainstalovat držák na mobil a nabíječku...
Myslím, že jsme připraveni na sezonu 2021.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pabli
Pabli napsal 07.04.21 v 19:55 10b.

pkkaca
pkkaca napsal 06.04.21 v 02:05 10b.

Paráda

Čadil
Čadil napsal 05.04.21 v 19:33 10b.

super,dost dobrá

Více komentářů



TOPlist