Je to jízda z jiné dimenze, člověk k tomu stroji musí mít respekt.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Velmi lehoučká, skoro jako kolo, je třeba si zvyknout na pohupování sedla. Do změny zapalování velmi náladová - 5km a utrum. Potom už jede hezky.
Recenze
Je to jiné svezení než na "moderní" motorce, ale je to návykové. Trochu z ní bolí záda, ale člověk by na ní kvůli tomu pocitu z jízdy ani nechtěl sesednout. Koupě se mi naskytla vlastně náhodou a rozhodně nelituji, je to úžasný stroj.
Pouze 3 rychlosti bohatě stačí, protože na 3 už máte pocit, že letíte rychlostí světla. V náklonech dost uskakuje, ale to je dáno konstrukcí zadního pérování.
Revitalizace probíhala s minimálními zásahy pro zachování maximální původnosti. Ale i tak se muselo udělat:
- opravit zadní blatník poničený dvojsedlem, taky pěkně prorezlej, vložen plechový pásek a bodově přivařeno, povrch "dosochán" tekutým kovem, nastříkáno
- repase předních i zadních "tlumičů", nová pouzdra, očištěno, řádně promazáno, nové manžety
- nový držák jednosedla - replika, sedlo je nasyslená uloženka zřejmě původně z Péráka, ale původní
- nové obložení brzd, nové ložisko rozety a nová rozeta - replika, prachovky jen opraveny
- bezkontaktní zapalování VAPE, upravená elektrika se zachováním původních cest pro kabely
- nové pneumatiky
- nový nosič - replika, nové brašny
- karburátor složen ze 3 kusů (čínská replika a 2 původní)
Jo tak tuhle měl můj děda. Vždycky říkal že jel na Zetce tam a tam... Já jako malej nevěděl vo co jde.
Potom jí v 68 roce rozebral a schoval po půdách v seně před rusákama. Do hromady jí už nikdy nedal. Jěště nedávno jsme při vyklízení našli nějaký věci z ní. Tahle je krásně patinová, přeju ať slouží a dělá parádu další roky.
Vypadá prostě dokonale!
Já se té mojí 150-ky zbavil před pár lety bohužel z nedostatku místa...