renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT1200Z Super Tenere (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slávek-TDM
Vloženo 5.3.2021
Aktualizováno 5.3.2021
Zobrazeno 2 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 24.06.2022, Uskutečněno: 19.06.2022, Stav tachometru: 71800 km, Zhlédnuto: 58x


Motorka zůstala na dešti a pak jsem ještě hodinu jel ve slejváku. Za pár dnů potom jsem natankoval a v nízkém zatížení a na režim T cukala tak, že se skoro nedalo jet. Samozřejmě střílela do výfuku a spotřeba šla o 20% nahoru.

Selfdiagnostika nic zajimavyho neukazala, vsechny hodnoty v norme dle manualu.
Promeril jsem vsechny civky - jen primarni. Odpor na vsech stejny 2ohmy. Podle manualu ma byt max 1.61 ohmu, ale buhvi jak mi meri multimetr. Sekundarni civku ani u jedny jsem nebyl schopen namerit. Kazdopadne jiskru davaji venku vsechny.
Prostrikal jsem konektory od TPS i APS kontaktolem, vyfoukal a nekolikrat zastrcil.
Vycistil jsem poradne klapky i osu u tahla ovladani. U toho se mi povedlo hodit si k sacimu ventilu (otevrenymu) vaticku z uchostouru. Po pul hodine badani se mi podarilo ji nasat pusou pres trubicku a vytahnout ven.
Vsechno jsem slozil a motorka necuka a jede jak ma. Kazdopadne jsem na nic neprisel. Bohužel mě nenapadlo udělat víc fotek

Ujel jsem dalsich 500km a motor slape jak digitalky. Na pricinu jsem neprisel, bud pomohlo procisteni stekru a civek, ale spis bych rekl, ze problem byl v zanesenych klapkach a jejich osach. Klapky jsou ovladany elektromotorkem, i kdyz plyn je lankovej. Ten ale vede jen do snimace (TPS) a otevreni klapek ridi jednotka.
Jinak uz vim jak pres diag mode smazat ulozeny chyby v jednotce (naskocily mi, kdyz jsem zkousel odpojovat ruzny cidla).

Navod je pro modely 2010-2013, od roku 2014 se trochu lisi cisla kodu (myslím, že je to d:62 a d:63, ale nemám jak to vyzkoušet):
1. Kill switch na Off a zmacknout a drzet zaroven obe tlacitka na dipleji (objevi se hodiny)
2. Zapnout klicek na On, obe tlacitka stale drzet!
3. Po 8 vterinach se na displeji objevi napis diag. Tlacitka pustit a znova zmacknout na 3 vteriny (pravy jako prvni, jinak preskocite do Co - config modu).
4. Na displeji se objevi d:01 a cislo.
5. Pravym a levym tlacitkem listujete v menu (seznam kodu je v manualu, vypisovat ho nebudu), az doskacete na d:61
6. Pokud je v jednotce ulozena chyba, objevi se na displeji. Pokud je jich vic, budou se objevovat po vterine postupne.
7. Pro smazani skocte na d:62, tam je cislo, ktery ukazuje pocet ulozenych chyb. Prepnete Kill switch na on a pak zpet na off. Pak by mela d:62 i d:61 ukazovat nulu.
8. Pro opusteni diag modu staci vypnout klicek do polohy Off.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
31081 (674) napsal 28.06.2022 v 08:46

Já mám ted 2013 a před tím model 2011.A když motorku potřebuji pořádně umýt vapkou a to se snažím na motor stříkat co nejopatrněji,u obou se mě stávalo,pokud jsem hned po umytí nenajel pár km aby to vyschlo,že jsem třeba po týdnu,když jsem chtěl nastartovat,tak hned nechytla.Musím dlouho startovat,plyn,bez plynu,plyn,bez plynu až nakonec začne prskat a blafat a pak teprve chytne.Podle toho soudím,že někde je něco,co tu vodu nemá rádo


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna zadní pružiny a výměna kapaliny ve spojce

    Zadní pružina (originál 12,5kg/mm) byla při jízdě s kuframa a spolujezdcem moc měkká. Společně s MartyG jsme trochu zkoumali (on teda laboroval, já jsem teoretizoval :-) ) a výsledkem je, že jsme si v Invelu v Plzni nec

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 24.06.2022
    Uskutečněno: 11.06.2022
    Tachometr: 71500km
    Komentářů: 2x
  • Výměna baterie

    Několik let starou baterii Exide jsem musel každý měsíc dobíjet a i tak po několika denním výletu motorem sotva točila, tak jsem raději investoval 1300Kč a koupil z motoretezy.cz baterii BS BTZ12S. Předem jsem si ověřil,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 17.05.2022
    Uskutečněno: 15.05.2022
    Tachometr: 70561km
  • Výměna oleje a polepy nádrže

    Před plánovanou cestou do Turecka (která nakonec nedopadla) jsem vyměnil olej - opět Shell AX7 10W40, cca 3,2L, tentokrát bez filtru (má najeto 6 tisíc). A nalepil jsem na boky nádrže mechové kryty z World Crosseru - dal

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.05.2022
    Uskutečněno: 30.04.2022
    Tachometr: 70200km


TOPlist