Stroj co každý zná. Je to rychlejší než jít pěšky a když jí zrovna netlačíte, tak menší dřina než na kole :)
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Byl to můj první stroj co má doklady a mohl legálně na silnici. Výkon pionýra provozovaného na Šumavě bohužel neodpovídal představě jízdy ve dvou nebo zdolání prudkého kopce alespoň na dvojku. Tak troufalou představu jsem v patnácti měl.
Recenze
Pionýra jsme přivezli od tátovo známého, který ho pro mě schovával až budu mít řidičák. Byl nepojízdný a měl přibližně deset let propadlou technickou. Ale měl papíry a nebyl rozložený v krabicích. Po oživení následoval přepis, kde jsem přisel o původní starý techničák a malou značku, bohužel. Tenkrát jsem neřešil. No a potom začalo věčné lazení a provoz kolem komína s kamarády co měli bohužel japonské malorážky.
Stalo se, co muselo. Při ždímání chudáka pionýra se za jízdy rozlítlo jehličkový ložisko na ojnici a motor byl ko. Pak sloužil asi deset let jako police na bordel. Zželelo se mi ho a tak dostal go motoru a stk. Teď slouží jako přibližovadlo do města.
Bez silného protivětru a po rovině zvladne i 65km/h:)
Krasavec.