PROFIL MOTORKY

Kawasaki Ninja 400 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Waskezova
Vloženo 16.6.2020
Aktualizováno 23.6.2021
Zobrazeno 3 824x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 37 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 154.900,-
Silné stránky

+ nízká cena 154.900,-
+ nízké náklady na provoz
+ čarokrásný design, který se líbí všem
+ přehledná palubní deska s řazením a otáčkoměrem
+ digitální palubní počítač s dojezdem a spotřebami
+ živý a hodně točivý motor (max. 12500 ot.)
+ perfektní odvod vzduchu při jízdě od jezdce
+ naprostá stabilita i ve vyšších rychlostech
+ dvojitá schránka na drobnosti pod sedlem
+ užitečné háčky pro uchycení síťky na zavazadlo
+ pohodlné tlumení a pérování tak akorát
+ lehká a kompaktní stavba s nízkým sedlem
+ silné a naddimenzované brzdy s ABS Nissin
+ extrémně lehká spojka a jemné řazení
+ silné přední dvojité LED reflektory
+ znamenité zpracování Made in Japan
+ kvalitní bezdušové radiálky Dunlop SportMax
+ silně minimalizované neodpružené hmoty
+ zrcátka více do stran, takže je z nich dobře vidět vzad

Slabé stránky

- drahé originální doplňky
- tvrdší sedlo
- velký výfuk zasahuje ke stupačce
- vyšší spotřeba než u hondích pětistovek
- ošklivá zadní vidlice
- z delší jízdy bolí zápěstí (asi jde o zvyk)
- blinkry a osvětlení značky jen žárovkami
- vpředu složitější výměna řárovek blinkrů
- nelze osadit centrálním stojánkem

Moje úpravy

žádné

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3.4
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km nevím

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Dvojitý kolébkový ocelový typu Trelis práškově lakovaný s motorem jako strukturální součástí rámu

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Zatím nebylo potřeba

Sport

Použité destičky tovární
Úpravy motoru žádné
Úpravy podvozku žádné
Úpravy brzd. systému žádná
Použité pneumatiky Originální Dunlop SportMax GPR-300 N radiální bezdušové
Úpravy řídící jednotky žádná

Obecné

Moje závady U nového motocyklu rozpojený konektor předního blinkru, který mechanik zapomněl spojit po montáži padacích protektorů.
Použitý spotřební materiál Zatím jen olej na řetěz


TOPlist