PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure R (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DafídekB
Vloženo 11.6.2020
Aktualizováno 11.6.2020
Zobrazeno 792x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splněný sen seniorského jezdce, po 50 000 km na skůtrech přesun do vyšší kubatury, pro věkovou kategorii skorodůchodců všichni básní o GSu, ale mé oranžové srdce jednoznačně rozhodlo!

Motorka koupena od soukr.majitel

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Adventure: Můj původní výběr- nebyla vhodná nabídka

První dojmy - První dojem při testovací jízdě 60km= OMG, jak zvládnu toto monstrum? Výška žirafy( 1290 SA S má sedlo o 3 cm níž a to je přesně ten rozdíl, který mi dělal starosti), tedy v Rain módu(= výkon omezen na 'pouhých´ 100 HP), a s divně pruhovanými slipy jsem se těžce rozhodoval...

Motorku bych doporučil pro - Pro ty , kteří chtějí na motorce jezdit delší trasy, cestovat ve dvou a plánovat moto dovolenou, vzhledem k reakci motoru by měl člověk trošku krotit emoce, protože jinak ...

Doplňky na motorce - Doplňky : rozšíření bočního stojanu( pro off terén nezbytnost), padací rám, spodní kryt motoru, vyhřívané hefty( bez nich ani km, jsem závislý), quickshifter +/-, tempomat- naprosto skvělý ,odpočinek při dlouhé cestě opravdu uleví, asistent rozjezdu do kopce- ve 2 příjemné, topcase Touratech 38 l- perfektní je seŕiditelmé madlo s popruhy= vejde se pod něj další náklad!, boční taštičky do rámu...

Recenze

Výběr byl jasně stanoven limity= cestovní enduro s dobrými recenzemi, ve finále KTM 1290 SA S a Ducati Multistrada 1260, pak ale nabídka na RKo, která se nedala odmítnout.
Nájezd spolu 3,400 km ( celkem 21 000km) a prvotní respekt se pomalu mění v lásku na 2.pohled .
Motor je výborně naladěn= 1 a 2 po městě bez cukání , 3 a 4 mimo město na pohodku a dálnice 5 a 6 jede hóódně, ale HÓÓDNĚ rychle.
Brzdy brzdí, neprotestují, nevadnou... Podvozek je přátelský k zádům jezdce- 500 km v kuse není znát, přední 21 v klidu akceptuje i nekvalitní povrch. Hmotnost cca 240 kg na místě se projevuje, opravdu to není 125skůtr! Spolujezdkyně si nestěžují, nejvíce 170km a OK. Úložný prostor skoro nic, ale brutální síla a kombinace dostala pod sedlo lékárničku a nářadí ?( nepromoky v taštičkách Marselus na pád.rámu).
Spotřeba je loterie = počítač neustále zatvrzele ukazuje průměr 5,1-5,3 l/ 100 km, ale nádrž je stále prázdná, realita tedy někde 6,5/7 l, což je při rychlostním průměru nad 100 km/h překvapivě nízká hodnota.
Velký servis před koupí, takže zatím jen jezdím, jediný problém je při zavírání víčka nádrže, zaklapne jen při značné síle v určitém bodě.
Moje motka se definitivně cítí nejlépe na silnicích mimo město a dálnicích. Gumy jsou silniční, tedy offroad vyloučen( pokus o vyjetí rozbahněné lesní cesty skončil koupelí obou v louži při +3'C), ale zase naprostá stabilita i v rychlostech nad 170km/h.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
31081
31081 napsal 11.06.20 v 10:22 10b.

Krásná i bez obrázku

Více komentářů



TOPlist