Ucukaná, ale přece zábavná. Co chtít víc...
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: To přední světlo je prostě ošklivé :D
První dojmy - Na fotkách vypadala opravdu drobně a mě hned přepadl strach, že se svými 180 cm na ní budu vypadat jako vosa na bonbonu. Jaké ale bylo překvapení, když jsem si vedle ní stoupnul a zjistil, že tahle "nasraná vosa na steroidech" zas takový drobeček není.
Doplňky na motorce - přídavné plexi, 12V zásuvka, nosiče bočních brašen, řídítka WRP
Recenze
Při přestupu na A2 jsem hledal něco, na čem budu moct občas trošku zazlobit, ale zároveň se nebát ráno vyjet a vrátit se až večer beze strachu, že si další den nebudu moct sednout. Nic jako cenduro nepřipadalo v úvahu, tak jsem začal hledat ve spektru nakedu a voilá, našel jsem to pravé.
Pro MTčko jsem si jel na Slovensko a byla to vskutku zajímavá cesta (rozsypala se nám převodovka u Transitu), ale nakonec jsme ji dovezli. Když jsem jí postavil vedle tátova F800GS, vypadala jako malé dítě, ale o to víc překvapující bylo, když jsem se na ní projel. Tahle mrška umí pořádně zatopit...
Před prodejem jsem na ní najezdil přes 10 000 km a za celou dobu mě nikde nenechala. Nejlíp se cítí na klikatých okreskách, kde se dá s hravostí přehazovat z jedné zatáčky do druhé. S trochou zapření jí nevadí dálky. Na jeden zátah jsem na ní jel asi 350 km (ve dvou!) a zvládla to bravurně.